Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282127/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A
1.5.2.) Miejscowość: Łubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158659236
1.5.8.) Numer faksu: 158659236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , www.bip.lubnice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e31d51-0e59-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282127/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4111514,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Numer Promesy Wstępnej: NR 01/2021/4124/PolskiLad
2. Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w obrębie 5 budynków:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wojciecha Skuzy w Łubnicach, Łubnice 62,
28-232 Łubnice.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:
- wykonanie docieplenia ścian piwnic i cokołu ponad gruntem styropianem XPS,
- wykonanie docieplenia ściany zewnętrznej dobudowy oraz sali gimnastycznej metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),
- wykonanie docieplenia stropów wełną mineralną,
- wymiana starej stolarki drzwiowej posiadającej niewystarczające parametry cieplne na stolarkę aluminiową,
- modernizację systemu grzewczego wraz z automatyką pogodową kotłowni, (wymiana kotłów wraz z automatyką oraz armaturą kotłowni),
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, montaż pompy ciepła powietrze-woda pracującej w systemie biwalentnym wraz z kotłami na olej opałowy pokrywającej 80% zapotrzebowania na ciepło w sezonach przejściowych przy temp. zewn. 5°C (jesień i wiosna) oraz całkowite zapotrzebowanie na c.w.u, (poza sezonem zimowym), wraz z doprowadzeniem c.w.u do łazienek w części frontowej wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi,
- wymianę starej stolarki okiennej drewnianej posiadającej niewystarczające parametry cieplne,
na stolarkę pcv,
- wymianę grzejników rurowych na Sali gimnastycznej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej – 50 kW wraz z przebudową wewnętrznych układów pomiarowych, celem wykonania jednego układu pomiarowego dla całego budynku,
- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED.
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót
2) Urząd Gminy Łubnice, Łubnice 66a, 28-232 Łubnice.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. Oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS)
- wykonanie docieplenia stropu nad stropem nad częścią użytkową, oraz skosów poddasza w pomieszczeniach poddasza nieużytkowego
- wymianę starej stolarki drzwiowej PVC od strony frontowej posiadającej niewystarczające
parametry cieplne, na nową stolarkę drzwiową izolowaną wykonaną z profili aluminiowych
oraz wymianę drzwi na elewacji tylnej, stalowych, na nowe drzwi stalowe z wkładką termiczną
- modernizację systemu grzewczego wraz z automatyką pogodową kotłowni, (wymiana kotłów wraz z automatyką oraz armaturą kotłowni, montaż zaworów wraz z głowicami termostatycznymi, zaworów podpionowych, regulacja całego układu)
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, montaż pompy ciepła
powietrze-woda pracującej w systemie hybrydowym (biwalentnym) wraz z kotłami na olej
opałowy, pokrywającej 80% zapotrzebowania na ciepło w sezonach przejściowych przy temp.
zewn. 5°C (jesień i wiosna) oraz całkowite zapotrzebowanie na c.w.u, (poza sezonem zimowym), wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi,
- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED (wraz z wbudowanym
oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym),
- budowę kompletnej elektrowni słonecznej opartej o panele fotowoltaiczne pracującej na potrzeby własne obiektu,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.
3) Dom nauczyciela w Wilkowej, Wilkowa 55, 28-232 Łubnice
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:
- wykonanie docieplenia ścian piwnic do poziomu gruntu styropianem XPS,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku powyżej ścian fundamentowych – metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja granulatem wełny mineralnej,
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę stalową, wymianę drzwi do piwnic,
- izolację stropu piwnic od spodu styropianem EPS100, zasypanie piwnic, wydzielenie pomieszczenia w miejscu klatki schodowej,
- wymianę stolarki okiennej, zamurowanie luksfery na klatce schodowej,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.
4) Dom nauczyciela w Gacach Słupieckich, Gace Słupieckie 85, 28-232 Łubnice
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:
- wykonanie docieplenia ścian piwnic w gruncie styropianem XPS wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku powyżej ścian fundamentowych - metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja granulatem wełny mineralnej.
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę stalową, wymianę drzwi do piwnic.
- wymianę stolarki okiennej
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.
5) Ośrodek Zdrowia w Gacach Słupieckich, Gace Słupieckie 28, 28-232 Łubnice.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych posadowionych poniżej poziomu gruntu, oraz wykonanie drenażu opaskowego dookoła budynku
- wykonanie docieplenia ścian fundamentowych posadowionych poniżej poziomu gruntu styrodurem XPS,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metodą bez spoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS)
- wykonanie docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną
- wymianę starej stolarki drzwiowej PVC posiadającej niewystarczające parametry cieplne, na nową stolarkę drzwiową izolowaną wykonaną z profili aluminiowych
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4999800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4999800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550000244
7.3.3) Ulica: Partyzantów 22
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4999800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI ŁUBNICE
- "Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice"
- Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice
więcej: przetargi ŁUBNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.