Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321393/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00327155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00327375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Babice część I, II i III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Babice część I, II i III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666d80ad-2510-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025528/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Gminy w Babicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia (dot. realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 202941,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53565,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – dostawa notebooków do pracy zdalnej z oprogramowaniem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry techniczne (właściwości) dostarczanego przedmiotu zamówienia zawarty/określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ, stanowiący integralną część niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 18552,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – dostawa przełączników sieciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry techniczne (właściwości) dostarczanego przedmiotu zamówienia zawarty/określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ, stanowiący integralną część niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 2119,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – dostawa serwera rackowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry techniczne (właściwości) dostarczanego przedmiotu zamówienia zawarty/określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ, stanowiący integralną część niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 32894,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36897,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36897,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANZENA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 273 93 96
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36897,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.