Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343795/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2023 roku – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWECKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. GENERAŁA SIKORSKIEGO 30A
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897611930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorowo-ilaweckie.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2023 roku – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a376bd4-3517-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00318265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE W 2023 ROKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1662619,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1006708,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2023 roku – II etap.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z:
naprawą nawierzchni z gruntu naturalnego poprzez mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym,
wykonaniu podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
wykonaniu podbudowy z przekruszu betonowego 0-63 mm,
naprawą uszkodzonych przepustów.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (pakiety):
Pakiet nr I obejmuje: bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Dzikowo, Stabławki, Nowa Wieś, Gałajny, Mała Wola, Borki, Dęby:
• liczba godzin pracy równiarki: 295 h,
• liczba godzin pracy walca: 230 h,
• liczba godzin pracy koparki/koparko-ładowarki/koparko-spycharki: 363 h,
• ilość kruszywa łamanego 0-31,5 mm: 2400 t,
• ilość przekruszu betonowego 0-63 mm: 5232 t,
• naprawa 6 uszkodzonych przepustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 1006708,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2023 roku – II etap.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z:
naprawą nawierzchni z gruntu naturalnego poprzez mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym,
wykonaniu podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
wykonaniu podbudowy z przekruszu betonowego 0-63 mm,
naprawą uszkodzonych przepustów.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Pakiet nr II obejmuje: bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Gaworowo, Jagodowo, Stejno, Zięby, Kiwajny, Orsy, Jarzeń:
• liczba godzin pracy równiarki: 165 h,
• liczba godzin pracy walca: 159 h,
• liczba godzin pracy koparki/koparko-ładowarki/koparko-spycharki: 221 h,
• ilość kruszywa łamanego 0-31,5 mm: 1440 t,
• ilość przekruszu betonowego 0-63 mm: 3000 t,
• naprawa 14 uszkodzonych przepustów.
Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa pakiety. Oferta złożona na dany pakiet musi, jednakże obejmować cały zakres prac przewidziany w SWZ dla tego pakietu. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Górowo Iławeckie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy stanowiące załączniki do SWZ.
W zakres prac wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania robót, które mają być wykonane w ramach umowy. Zakres robót wskazany w opisie przedmiotu zamówienia jest szacunkowy, warunki zmiany szacunkowej ilości robót zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa pakiety przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zaoferowanej ceny jednostkowej, do wykonania wszelkich robót wynikających z poszczególnych zleceń zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, prawem budowlanym, przepisami BHP, przepisami p.poż, wymaganiami certyfikacji FSC i PEFC oraz przepisami o ochronie środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, dobrej jakości i posiadających wymagane prawem certyfikaty i spełniające normy i wymagania określone w SWZ wraz z załącznikami. Wykonawca na własny koszt wykona, oznakuje oraz zabezpieczy miejsce prowadzenia prac na czas realizacji robót, a także uporządkuje teren robót z odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi robotami. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót materiały zostały opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta), to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze, niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w STWiOR znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne”, co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w STWiOR, jednakże wyłącznie pod warunkiem, że posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 3-5 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 655911,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną złożone na pakiet nr I i na pakiet nr II przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Pakiet nr I przewyższenie o 111 142,66 zł brutto.
Pakiet nr II przewyższenie o 131 928,54 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349393,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1694920,32 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu oferty z najniższą ceną złożone na pakiet nr I i na pakiet nr II przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Pakiet nr I przewyższenie o 111 142,66 zł brutto.
Pakiet nr II przewyższenie o 131 928,54 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 938699,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938699,10 PLN
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.