Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219679/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00224729/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00232623/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wymiana i montaż liny nośnej pracującej w górniczym wyciągu szybowym szybu „Kolejowy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl lub bezpośredni link do postępowania https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3946721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana i montaż liny nośnej pracującej w górniczym wyciągu szybowym szybu „Kolejowy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e597e1-f093-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wymiana i montaż liny nośnej pracującej w górniczym wyciągu szybowym szybu „Kolejowy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/MGW/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana liny nośnej nadsiębiernej i podsiębiernej wraz z zawieszeniami naczyń wyciągowych zabudowanej w górniczym wyciągu szybowym szybu „Kolejowy” oraz wymiana wykładziny na bębnach maszyny wyciągowej wraz z regeneracją bębnów w maszynie wyciągowej szybu „Kolejowy”. W celu zoptymalizowania robót wymiana wykładziny bębna i jego regeneracja (osobno dla strony nadsiębiernej i podsiębiernej) może odbywać się po zdjęciu dotychczas pracującej liny nośnej z bębna. Po przeprowadzeniu napraw bębna i nałożeniu nowej wykładziny bębna, założenie nowej liny wraz zawieszeniami naczyń wyciągowych.
2. Zakres zadania obejmuje:
1) Sporządzenie harmonogram robót (realizacji zamówienia) z określeniem kolejności ich wykonywania i czasu trwania, zapewniającego bezpieczeństwo realizacji przedmiotu zamówienia. Harmonogram musi być zaakceptowany przez KRZ Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
2) Zakup, obróbka i dostawa odpowiedniego drewna dębowego przeznaczonego na wykładkę bębnów. Wymiary elementów drewnianych wykładki bębnów powinny być zgodne z dokumentacją posiadaną przez Zamawiającego.
3) Zakup wszystkich materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, poza linami nośnymi i zawieszeniami naczyń wyciągowych, które są w posiadaniu Zamawiającego.
4) Wykonanie wstępnych badań nieniszczących bębnów (bez demontażu okładziny ) od strony wewnętrznej metodami określonymi przez uprawnionego rzeczoznawcę na zlecenie Wykonawcy i opracowanie sprawozdania z badań.
5) Opracowanie projektu technicznego dla realizacji przedmiotu zamówienia w górniczym wyciągu szybowym szybu „Kolejowy”, dokumentacji i technologii (instrukcji) wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekt, technologie lub instrukcje zostaną zaakceptowane przez KRZ Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
6) Opracowanie dokumentacji wprowadzonych zmian (karty zmian) do dokumentacji podstawowej górniczego wyciągu szybowego szybu „Kolejowy”.
7) Dostawę materiałów, sprzętu i urządzeń technologicznych potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia na teren Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu ZKWK „Guido” Rejon Kopalnia „Guido” ul. 3 Maja 93A.
8) Montaż i ustawienie urządzeń technologicznych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (wraz z odbiorem technicznym).
9) Przygotowanie nowej liny nośnej do wymiany. Lina znajduje się na bębnie w jednym odcinku o długości 950m.
10) Posadowienie naczyń wyciągowych w szybie „Kolejowy”.
11) Zdjęcie liny nośnej nadsiębiernej (str. wsch.) o średnicy 46,0 mm wraz z zawieszeniami naczyń wyciągowych.
12) Zabezpieczenie szybu na czas przerwy technologicznej dotyczącej wymiany wykładziny bębna i regeneracji bębna (dla liny nadsiębiernej – str. wsch.) maszyny wyciągowej .
13) Zdjęcie starej wykładziny z bębna (dla liny nadsiębiernej – str. wsch.) maszyny wyciągowej.
14) Regenerację bębna maszyny wyciągowej zgodnie z opinią i pod nadzorem rzeczoznawcy Wykonawcy do spraw maszyn wyciągowych. W wyniku wieloletniej eksploatacji bęben po stronie wschodniej posiada ślady napraw spawalniczych płaszcza w strefie składania segmentów bębna. Przy zdjętej wykładzinie bębna należy dokonać szczegółowej diagnostyki i oceny lokalnej geometrii bębna dla ustalenia jego deformacji i wykonać naprawy.
Zakres naprawy bębnów powinien obejmować:
- opracowanie dokumentacji remontu bębna,
- opracowanie technologii napraw bębna,
- przeprowadzenie prac demontażowych w miejscu łączenia płaszczy bębna,
- przeprowadzenie badań nieniszczących elementów bębna – blach łączących (nakładek oraz półpłaszczy od strony zewnętrznej – widocznej po demontażu wykładziny),
- wycięcie starych spoin, wykonanie połączeń spawanych w miejscach wyciętych spoin i w miejscach pęknięć – w niezbędnym zakresie zgodnie z opracowana technologią,
- przygotowanie naprawionych powierzchni do odbioru przez uprawnionego rzeczoznawcę Wykonawcy (badania nieniszczące),
- przeprowadzenie pełnych badań nieniszczących z obu stron półpłaszczy oraz nakładek (miejsc poddanych naprawie) metodami określonymi przez rzeczoznawcę Wykonawcy,
- po uzyskaniu pozytywnych wyników badań nieniszczących przeprowadzenie prac montażowych bębna (zabudowa nowych elementów złącznych w niezbędnym zakresie).
15) Założenie nowej wykładziny na bęben maszyny wyciągowej wraz z wykonaniem prowadzenia liny na wykładzinie.
16) Nałożenie nowego odcinka liny nośnej (nadsiębiernej) o średnicy 42,0 mm i masie liny 6,40 kg/m wraz z nowym zawieszeniem naczynia wyciągowego - zawieszenie nośne jednolinowe WLK – 3/4 o masie 395 kg.
17) Uwolnienie naczyń wyciągowych w szybie „Kolejowy”.
18) Ustawienie naczyń wyciągowych w szybie do wymiany liny nośnej podsiębiernej (str. zach.).
19) Wymianę liny nośnej podsiębiernej (str. zach.) wraz z zawieszeniami naczyń wyciągowych i wymianę wykładziny na bębnie wraz regeneracją bębna (dla liny podsiębiernej - str. zach.), która powinna odbywać się analogicznie jak dla strony nadsiębiernej (pkt. 8 do 17).
20) Wykonanie badań ruchu maszyny wyciągowej oraz sporządzenie sprawozdania z prób i badań maszyny wyciągowej przez uprawnionego rzeczoznawcę Wykonawcy.
21) Wykonanie jazd próbnych.
22) Wykonanie stabilizującego skracania lin nośnych.
23) Wykonanie jazd próbnych.
24) Demontaż urządzeń technologicznych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia i transport do Wykonawcy.
25) Uprzątnięcie miejsca wykonywanych robót.
26) Wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej zgodnej z obowiązującymi przepisami, która złożona zostanie u Zamawiającego w następującej formie i ilości: w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej pliki w formie edytowalnej (.doc, .dwg) oraz nieedytowalnej (.pdf).
27) Zdjęte liny nośne i zawieszenia naczyń wyciągowych są własnością Zamawiającego i zostają na terenie MGW.
3. Obowiązki Wykonawcy.
1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy spełniając wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie harmonogramu robót przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót,
3) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia imiennego wykazu osób pracowników Wykonawcy z określeniem funkcji, kwalifikacji oraz uprawnień (zgodnie z warunkami SWZ). Osoby te potwierdzą podpisami znajomość ruchu zakładu.
4) Wykonawca wykona wszelkie prace przygotowawcze niezbędne do prawidłowego prowadzenia robót,
5) Wykonawca sprawuje dozór i nadzór nad przebiegiem robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Wykonawca w trakcie wykonywania prac objętych umową, zobowiązuje się do stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów Prawa Geologicznego i Górniczego, Rozporządzenia Ministra Energii z 23. 11. 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1118), przepisów dotyczących gospodarki energetycznej, do przestrzegania zarządzeń PIP i Nadzoru Górniczego, oraz regulaminów i wewnętrznych ustaleń Zamawiającego i z tego tytułu ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia powyższych przepisów.
7) Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie przeszkolić swoich pracowników wykonujących prace u Zamawiającego w zakresie znajomości przepisów regulujących bezpieczne wykonywanie robót w zakładach górniczych i nie zatrudniać pracowników, którzy nie wykazują dostatecznej znajomości tych przepisów.
8) Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać przy kierowaniu, nadzorowaniu i wykonywaniu prac objętych umową wyłącznie pracowników o pełnych kwalifikacjach i uprawnieniach do kierowania i wykonywania tych robót w ruchu zakładu górniczego zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ.
9) Zabezpieczenia we własnym zakresie niezbędnego sprzętu.
10) Zgłoszenie dozorowi ruchu kopalni rozpoczęcie i zakończenie robót, a tym samym przyjście i wyjście pracowników z miejsca pracy.
11) W przypadku uszkodzenia sprzętu, maszyn i urządzeń będących własnością Zamawiającego, z przyczyn zależnych od Wykonawcy, koszt z tytułu ich naprawy oraz skutków wystąpienia awarii ponosi Wykonawca.
12) Ubezpieczenia swoich pracowników; za szkody niezawinione przez Zamawiającego powstałe w wyniku wypadku, odpowiada Wykonawca w stosunku do swoich pracowników; Strony wyłączają w tym zakresie odpowiedzialność kopalni wynikającą z art. 146 Prawa Geologicznego i Górniczego.
13) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia każdego pracownika, który będzie wykonywał roboty na terenie zakładu górniczego w zakresie BHP.
14) Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie realizacji zamówienia do posługiwania się pracownikami posiadającymi wymagane uprawnienia zgodnie z aktualnymi przepisami prawa do obsługi i kontroli urządzeń Wykonawcy wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
15) Wykonawca zapewni ciągłość pracy na każdej zmianie osoby dozoru ruchu, specjalność górnicze wyciągi szybowe, w podziemnych zakładach górniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
71632000-7 - Techniczne usługi badawcze
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SADEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-172-18-75
7.3.3) Ulica: ul. Sygnały 64
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
- Konserwacje placów zabaw obiektów o charakterze rekreacyjnym
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną jej towarzyszącą oraz bieżące utrzymanie i naprawy (...) funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Naprawa urządzeń komunalnych: ławek, koszy ulicznych, konserwacja urządzeń na placach zabaw na terenie gminy Sulechów
- Utrzymanie systemów tunelowych wraz z systemami budynków technicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.