eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc66270-fc8b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Remont kuchni w P 50 przy ul. Hirszfelda 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410703,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.
Zakres prac do wykonania w pomieszczeniu kuchni i zmywalni naczyń.
Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie robót w poniższym zakresie:
Roboty budowlane:
a) Demontaż wyposażenia.
b) Rozbiórkę obudów z płyt GK wentylacji mechanicznej w zakresie niezbędnym do jej modernizacji.
c) Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ścian i sufitów.
d) Rozbiórkę okładzin ceramicznych ścian i posadzek.
e) Rozbiórkę okładzin pionów instalacyjnych z płyt GK.
f) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej.
g) Wykucie otworu w ścianie dla nowych drzwi aluminiowych
h) Wykucie z posadzek kratek instalacji kanalizacyjnej.
i) Wywiezienie materiałów z rozbiórki.
j) Wycięcie i usunięcie fragmentów posadzki cementowej pod montaż nowych higienicznych
kanałów odpływowych w posadzkach.
k) Wyrównanie powierzchni posadzki cementowej pod zespoloną izolację podpłytkową.
l) Wykonanie zespolonej izolacji podpłytkowej z membran poliuretanowych wraz z wykonaniem kołnierzy uszczelniających przy wpustach podłogowych.
m) Montaż nadproży żelbetowych w ścianie.
n) Montaż kanałów wentylacji mechanicznej
o) Montaż aluminiowej stolarki drzwiowej (drzwi rozwierane i przesuwne).
p) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych.
q) Wykonanie zespolonej izolacji podpłytkowej.
r) Wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych.
s) Wykonanie obudów wentylacji mechanicznej.
t) Malowanie ścian i sufitów.
Roboty elektryczne:
• Demontaż opraw oświetlenia wewnętrznego głównego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz osprzętu.
• Wywiezienie materiałów z rozbiórki.
• Dostawa i montaż opraw oświetlenia wewnętrznego głównego, awaryjnego i ewakuacyjnego i osprzętu elektrycznego.
Roboty sanitarne:
 Odłączenie od instalacji, demontaż i wyniesienie z pomieszczeń sprzętu kuchennego.
 Częściowy demontaż kanałów wentylacji mechanicznej.
 Demontaż okapów kuchennych.
 Wywiezienie materiałów z rozbiórki.
 Wykonanie nowych podejść odpływowych pod kratki i koryta ściekowe (w przypadku braku możliwości dopasowania odprowadzenia nowych kanałów odpływowych do istniejących podejść).
 Dostawa i montaż koryt odpływowych 40x40cm ze stali nierdzewnej.
 Dostawa i montaż urządzeń kuchennych i sanitarnych.
 Dostawa i montaż kanałów wentylacji mechanicznej.
 Dostawa i montaż okapów kuchennych.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i porządkowych, robót rozbiórkowych, robót budowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875). W związku z tym, Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie zawiera wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ;
4) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 7 do SWZ;
5) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415343,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522750,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415343,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łunibud Sp. J. Łuniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130948198

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415343,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.