Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300934/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00314510/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ed6b4a-02d6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223670/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.50 103. Dostawa narzędzi wielorazowego użytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2732/47/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1861,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kleszczyki do opatrunków proste, typ Foersterballenger, dł. 245 mm, z zamkiem, szerokość oczka 13,5 mm, szczęki ząbkowane, skok ząbka 1,75 mmKulociąg typ Schroeder model standardowy, prosty, część robocza 1x1, ząb dł. 250 mm
Kleszczyki naczyniowe typ Pean proste, smukły model, skok ząbków 0,7 mm, dł. 140 mm
Kleszczyki naczyniowe typ Kocher, proste, skok ząbków 0,7 mm, końcówka robocza 1x2, ząbki o dł. 150 mm
Imadło chirurgiczne typ Hegar-Mayo dł. 200 mm z zapadką dolną szczęki proste z nacięciami krzyżowymi 0,5 mm i kanalikiem
Sonda maciczna typ Martin, zakrzywiona, wyskalowana średnica końcówki 3 mm, dł. całkowita 300 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1419,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kleszczyki naczyniowe typ Kocher-Ochsner, proste, skok ząbków 0,9 mm, końcówka robocza 1x2, ząbki dł. 200 mm4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1210,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rozszerzacz maciczny - 26 poz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 519,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Redukcja 11 / 5 mm, kaniula wprowadzana do trokaraRedukcja 11 / 5 mm, nasadka na trokar
Uchwyt instrumentów ClickLine, plastikowy, z zapinką, obrotowy, monopolarny
Wkład kleszczy ClickLine Reddickolsen, do zastosowania z tubusem o rozm. 3,5 mm, dł. 36 cm
Wkład kleszczy ClickLine Kelly, bransze preparacyjne, do zastosowania z tubusem o rozm. 3,5 mm, dł. 36 cm
Wkład kleszczy ClickLine Manhes, bransze typu "Szczęki Tygrysa", 1 ruchoma, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm
Wkład kleszczy ClickLine, bransze typu "Pazury", ząbki 2x3, 1 ruchoma, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm
Wkład nożyczek ClickLine, do zastosowania z tubusem o rozm. 3,5 mm, dł. 36 cm
Kleszcze ClickLine SAWALHE, uchwyt metalowy, śr 10 mm. Dł. rob. 36 cm, komplet
Imadło KOH, bransze zakrzywione w lewo, rękojeść pistoletowa, zapinka wyłączana, śr. 5 mm, dł. 33 cm
Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, dł. 36 cm
Ekstraktor przezpochwowy C.C.L., śr. 11 mm, zakończony kulką o śr. 40 mm 30103A1, 30103V1
Tubus ClickLine, metalowy, izolowany, z przyłączeniem LUER-Lock, śr. 5 mm, dł. 36 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 36848,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1310,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5521,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1310,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1310,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
przekroczona kwota, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Usługa sporządzenia operatów szac. dla nieruchomości zabudowanych przezn. do wywłaszczenia pod inwestycje drog. związane z budową dr. ekspresowej S17 Piaski - Herbenne, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.