eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,163122,6bdc5156cfd14581417061498f0aa9d4.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a06f25-fe19-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044682/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa basenu w Szkole Podstawowej nr 28 w Bytomiu - realizacja w systemie zaprojektuj-wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3378849,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy basenu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 28 w Bytomiu oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, umożliwiających wznowienie działalności basenu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i dopuszczeń.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Prace koncepcyjne i projektowe;
2) Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
3) Roboty budowlane;
4) Roboty instalacyjne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi odpowiednio w zakresie:
1) prac projektowych, robót budowlanych i zastosowanych materiałów budowlanych - co najmniej 60 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia;
2) zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia - co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia;
Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi, które stanowią kryteria oceny ofert „X 2.1. X 2.2.” (vide cz. XVIII pkt 2.2. SWZ).
7. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej w następujących terminach:
 23 kwietnia 2024 r. w godzinach od 9.00 do 10.00;
 26 kwietnia 2024 r. w godzinach od 13.00 do 14.00.
Zamawiający informuje, że uczestnictwo w ww. wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, tj. nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane dodatkowe informacje, jak również odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców, a w związku z tym wszelkie ewentualne zapytania, które Wykonawcy będą chcieli zadać po wizji lokalnej, należy zadawać na zasadach wynikających z niniejszej SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy - wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty demontażowe, instalacyjne, montażowe, oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze sporządzonym przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia.
Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do Podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umowy.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednolity, a jego podział na części wiązałby się z koniecznością skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, a to mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz rozbiciem odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na różnych Wykonawców. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że, że niniejsze postępowanie stanowi jedno z zamówień objętych odrębnymi postępowaniami na roboty ogólnobudowlane, a wartość zamówienia oszacowana została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego” i warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3911400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7810500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4036070,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORTINO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365748193

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4036070,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym nie dłużej niż do 2 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.