Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00279674/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0efb45c4-0cd1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029930/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279674/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 617654,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży ssawnych do wody fi 52 mm dł. 3,0 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 104160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży tłocznych do wody fi 52 mm dł.1,8 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 129927,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży tłocznych do wody fi 52 mm dł.5,0 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 199800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży ssawnych fi 75 mm zbrojonych do wody, zakończonych obustronnie złączem CAMLOK, całkowita długość 1,6 m (wraz z złączem) zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 183767,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63143,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80073,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63143,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191404597
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63143,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73406,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96345,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73406,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Karex-Pol Lesław Hrywniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020285889
7.3.3) Ulica: Pl. Zamkowy nr 24A, lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73406,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122877,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195693,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122877,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. Karex - Pol Lesław Hrywniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020285889
7.3.3) Ulica: Pl. Zamkowy nr 24A, lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122877,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81007,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95571,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81007,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191404597
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81007,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w zakresie zamówienia podstawowego - do 60 dni liczonych od dnia zawarcia umowy;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego - do 60 dni liczonych od dnia poinformowania Wykonawcy o realizacji dostaw w zakresie prawa opcji.
2. W przypadku gdy termin na realizację umowy zakończyłby się po 30 listopada 2022 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę jest 30 listopada 2022 r. (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji).
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji umowy przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji przypada na następny dzień roboczy poprzedzający dzień wykonania zamówienia
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
- Dostawy produktów mleczarskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.