eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bd50604-1c0f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd50604-1c0f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045906/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe i naprawcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.65.2024.MBi

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji
w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Zamawiający przewiduje realizację prac w sposób etapowy, po dwa pomieszczenia jednocześnie.
Dodatkowe okołoremontowe prace obejmują m.in.: wyniesienie asortymentu meblowego do wskazanego miejsca przez Zamawiającego. Zabezpieczenie ścian i okien na czas prowadzonych prac remontowych przez brudem/pyłem/zniszczeniem. Po zakończonych pracach remontowych: uprzątnięcie miejsca prowadzonych prac remontowych, w przypadku zabrudzeń ścian/okien dokonanie niezbędnych prac naprawczych, wniesienie asortymentu meblowego ze wskazanego miejsca przez Zamawiającego do pomieszczenia biurowego

Szczegółowa dokumentacja została załączona w osobnych plikach do SWZ.

Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót budowlanych, tym samym przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty. Obowiązkiem wykonawcy jest jednak sprawdzić tak przetworzony przedmiar i dostosować do oferty cenowej Wykonawcy.

Termin realizacji zamówienia wynosi: 55 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania pierwszych pomieszczeń. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. Za dni robocze wykonania zamówienia Zamawiający uznaje poniedziałek – piątek godz. 6:00 – 20:00. Prace szczególnie uciążliwe należy wykonywać w godzinach 15:00 – 20:00.
Zamawiający informuje, że praca w pozostałe dni oraz godziny niż wskazane, wyłącznie za pisemną zgodą, z uwagi na prowadzone prace konserwatorskie systemu monitoringu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – zawiadamia Wykonawców, który złożyli oferty w postępowaniu pn.: Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie: Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy MULTIDOM Sp. z o.o. Sp. k. ul. Chłopickiego 8, 71-204 Szczecin której wartość: 259 964,84 zł brutto przewyższa zabezpieczone środki na realizację zamówienia. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 200 553.25 zł. Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.