Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap II – zadanie w ramach budżetu obywatelskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6588991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap II – zadanie w ramach budżetu obywatelskiego w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e25b70a5-2cf0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016777/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj- etap II-zadanie w ramach budżetu obywatelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres realizacji:
1. roboty drogowe:
1.1. roboty pomiarowe
1.2. rozbiórkowe i przygotowawcze:
1.3. roboty ziemne
1.4. konstrukcja ścieżki pieszo - rowerowej
1.5. zjazdy z kostki betonowej
1.6. chodniki z kostki betonowej kolor szary.
1.7. nawierzchnia z betonu asfaltowego na ul. Porannej i Roślinnej
1.8. oznakowanie pionowe
1.9. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie
2. Roboty elektryczne – budowa oświetlenia ulicznego:
2.1. wykonanie odcinka nowego oświetlenia ulicznego
2.2. badanie i pomiary linii kablowej n.n. i instalacji uziemiającej
2.3. montaż dodatkowych zabezpieczeń w istniejącej szafie RSOU
2.4 tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna słupów i trasy linii
3. Roboty elektryczne – przebudowa linii napowietrznej SN 15 kV
3.1. przebudowa 1 stanowiska słupowego SN 15 kV
3.2. przebudowa sieci SN 15 kV (luźna przewieszka) :7/10
3.3. wykonanie przecisków mechanicznych pod obiektami dla rury o śr 200mm
3.4. badania i pomiary instalacji uziemiającej
3.5. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna słupa i trasy linii
4. Mała architektura
4.1. ławki
4.2. leżaki
4.3. stojaki rowerowe
4.4. kosze na śmieci
5. Zieleń:
5.1. karczowanie i wywóz drzew i krzewów
5.2. nasadzenia drzew i krzewów
5.3. sianie trawy
5.4. pielęgnacja terenów zielonych (trawniki, drzewa i krzewy)Zakres realizacji:
1. roboty drogowe:
1.1. roboty pomiarowe
1.2. rozbiórkowe i przygotowawcze:
1.3. roboty ziemne
1.4. konstrukcja jezdni (nawierzchnia bitumiczna)
1.5. zjazdy z kostki betonowej
1.6. chodniki z kostki betonowej
1.7. oznakowanie pionowe
1.8. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie
2. Roboty inżynieryjne - kanalizacja deszczowa
2.1. roboty ziemne
2.2. rurociąg z rur PVC – 315, 200
2.3. studnie rewizyjne z kręgów betonowych –1200
2.4. studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem - 500
2.5. próba szczelności kanałów
2.6. inspekcja kamerą kanałów deszczowych i przykanalików
3. Roboty elektryczne – budowa oświetlenia ulicznego:
3.1. wykonanie oświetlenia ulicznego
3.2. badanie i pomiary linii kablowej n.n. i instalacji
3.3. humusowanie skarp z obsianiem
3.4 tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna słupów i trasy linii
4. Zieleń:
4.1. sianie trawy
4.2. pielęgnacja terenów zielonych (trawniki)
2) Wymagania:
a) Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły ruch pieszych na ulicach Żeglarskiej, Rusałki, Roślinnej i Porannej.
b) Roboty budowlano-montażowe dot. usuwania kolizji przy przebudowie linii napowietrznej SN 15 kV można rozpocząć na podstawie umowy usunięcia kolizji z PGE Dystrybucja S.A, określającej sposób i warunki usunięcia kolizji.
c) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,
d) Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
e) Przeprowadzenie wizji stanu technicznego dróg znajdujących się na planowanej trasie zaopatrzenia inwestycji. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej (przed rozpoczęciem robót) – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
f) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia książki obmiarów.
g) Poinformować mieszkańców i użytkowników nieruchomości w ulic, w których będą prowadzone prace o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót najpóźniej na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem robót.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj.: roboty drogowe (nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie).
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaINNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Budowa boiska do piłki nożnej z systemem nawadniania oraz oświetleniem
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wielka Wieś w miejscowościach Bębło, Biały Kościół, Czajowice, Wielka Wieś
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.