Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255789/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00265712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TRĘBACZEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W TRĘBACZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590750103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 116a
1.5.2.) Miejscowość: Trębaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osptrebaczew@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osptrebaczew.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osptrebaczew.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
OPP - Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TRĘBACZEWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd57652-096e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Trębaczewie, rok produkcji podwozia 2023(dopuszcza się możliwość wykorzystania fabrycznie nowego nieużywanego podwozia wyprodukowanego w 2022r.), z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Trębaczewie. Zakup realizowany w ramach zadania „Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo – gaśniczych”
3.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno - użytkowych osprzętu i wyposażenia, jakie powinien spełniać oferowany pojazd, stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ
3.1.2.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego.
3.1.3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia (samochód i występujące w nim wyposażenie) minimum 24 - miesięcznej gwarancji oraz zapewni bezpłatny serwis w okresie jej obowiązywania, zgodnie z warunkami zawartymi w książce gwarancyjnej. Okres gwarancji na pojazd pożarniczy i wyposażenie będzie liczony od dnia jego protokolarnego przekazania/odbioru. …………………………………………………..
3.1.4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dokonywanie serwisu gwarancyjnego
w autoryzowanym serwisie oddalonym o nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego.
3.1.5. Do samochodu Wykonawca dołączy niezbędne do jego zarejestrowania dokumenty zgodnie z zapisami umowy. …………………………………………………………………..
3.1.6.W okresie gwarancji naprawa samochodu oraz wyposażenia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Naprawy będą wykonywane w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia w formie faxu lub pocztą elektroniczną. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Dopuszcza się naprawy gwarancyjne u Dostawcy, ale koszty dostarczenia pojazdu do i od miejsca naprawy obciążają Dostawcę.
3.1.7. W ramach przedmiotu zamów1)ienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia
i zamontowania w pojeździe uchwytów/elementów niezbędnych do umieszczenia wyposażenia będącego w posiadaniu Zamawiającego zgodnie z zał. Nr 7.
3.2.. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z ustalonym harmonogramem.
3.3.Zakres zamówienia musi również obejmować(ze strony Wykonawcy) w szczególności:
a) wykonanie i dostarczenie pojazdu o parametrach wynikających z wymagań technicznych będących załącznikiem nr 7 do SWZ.
b) Wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
c) Dostawę i montaż kompletnych, nieużywanych urządzeń, elementów, wyposażenia itd..
d) Wykonanie, prób, regulacji
e) Rozruch technologiczny(jeśli dotyczy)
f) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji pojazdu oraz wykonanych i dostarczonych urządzeń oraz pozostałych elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom
g) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, obsługi urządzeń oraz pozostałych dokumentów dotyczących realizowanej dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120038,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120038,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moto Truck sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-294-22-26
7.3.3) Ulica: Ks. P. Ściegiennego 270
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120038,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Odrzechowej z terenu gminy Zarszyn realizującej zadania w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń"
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego przez jednostkę OSP Krokocice
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.