eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBudowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8850b5-0cab-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.79.2022.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70079,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku na terenie rekreacyjno- sportowym ul. Lubczykowa, obejmująca w szczególności:
a) Demontaż, wywóz, utylizacja istniejącego fragmentu ogrodzenia,
b) Wytyczenie przebiegu ścieżki zgodnie z istniejącym projektem,
c) Wykonanie ścieżki o nawierzchni żwirowej zgodnie z projektem technicznym zagospodarowania terenu – załącznik nr 1 do umowy:
- obrzeża betonowe 6x20x100 na podsypce cementowo piaskowej,
- na ławie betonowej z oporem betonu min. B15.
- podbudowa:
• 10 cm piasek fr. 0-2 mm
• 15 cm kruszywo łamane fr. 0-31 mm, 5mm,
- nawierzchnia użytkowa żwir granitowy 3-4 cm, fr. 0-8 mm.
d) Dostawa i montaż małej architektury: 2 szt. ławek z oparciem stalowych, 2 szt. koszy stalowo-drewnianych.
e) Uporządkowanie terenu robót.
f) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Uwaga: projekt zagospodarowania terenu został sporządzony dla realizacji kilku przedsięwzięć na terenie obiektu tj. placu zabaw, ścieżki żwirowej i zieleni, jednak przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wykonanie ścieżki żwirowej.
Przedmiar prac uwzględnionych do realizacji w ramach postępowania znajduje się na stronie 17 pkt. 12.2. projektu technicznego zagospodarowania terenu.

2) Szczegółowy opis przedmiotu umowy określają:
- projekt techniczny zagospodarowania terenu przy ul. Lubczykowej, stanowiący załącznik nr 1 do umowy,
- specyfikacja wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy.

3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji
na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.

4) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% od przyjętych w projekcie technicznym zagospodarowania terenu – załącznik nr 1 do umowy wymiarów urządzeń (ławka
z oparciem stalowym, kosz na śmieci).

5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77954,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92926,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77954,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-KRAM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999033

7.3.3) Ulica: Rogozińska 27

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77954,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.