Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8850b5-0cab-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku przy ul. Lubczykowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.79.2022.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70079,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki o nawierzchni żwirowej z miejscami do odpoczynku na terenie rekreacyjno- sportowym ul. Lubczykowa, obejmująca w szczególności:
a) Demontaż, wywóz, utylizacja istniejącego fragmentu ogrodzenia,
b) Wytyczenie przebiegu ścieżki zgodnie z istniejącym projektem,
c) Wykonanie ścieżki o nawierzchni żwirowej zgodnie z projektem technicznym zagospodarowania terenu – załącznik nr 1 do umowy:
- obrzeża betonowe 6x20x100 na podsypce cementowo piaskowej,
- na ławie betonowej z oporem betonu min. B15.
- podbudowa:
• 10 cm piasek fr. 0-2 mm
• 15 cm kruszywo łamane fr. 0-31 mm, 5mm,
- nawierzchnia użytkowa żwir granitowy 3-4 cm, fr. 0-8 mm.
d) Dostawa i montaż małej architektury: 2 szt. ławek z oparciem stalowych, 2 szt. koszy stalowo-drewnianych.
e) Uporządkowanie terenu robót.
f) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Uwaga: projekt zagospodarowania terenu został sporządzony dla realizacji kilku przedsięwzięć na terenie obiektu tj. placu zabaw, ścieżki żwirowej i zieleni, jednak przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wykonanie ścieżki żwirowej.
Przedmiar prac uwzględnionych do realizacji w ramach postępowania znajduje się na stronie 17 pkt. 12.2. projektu technicznego zagospodarowania terenu.
2) Szczegółowy opis przedmiotu umowy określają:
- projekt techniczny zagospodarowania terenu przy ul. Lubczykowej, stanowiący załącznik nr 1 do umowy,
- specyfikacja wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy.
3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji
na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% od przyjętych w projekcie technicznym zagospodarowania terenu – załącznik nr 1 do umowy wymiarów urządzeń (ławka
z oparciem stalowym, kosz na śmieci).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77954,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92926,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77954,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-KRAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999033
7.3.3) Ulica: Rogozińska 27
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77954,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap II"
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.