eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówRemont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5461002-2e2b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Puławskiego w Sycowie poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5461002-2e2b-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e -Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej j.zmyslona@sycow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - j.zmyslona@sycow.pl SWZ z uwzględnieniem zapisu Rozdziału XIV ust. 19.
4. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w Rozdz. XIV ust. 11 SWZ adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56 – 500 Syców reprezentowany przez Burmistrza
Pani/Pana dane osobowe będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres: a. AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. b. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego . c. AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci,
w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp). Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit. c RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną.
2. Inwestycja realizowana jest w porozumieniu z Sycowską Gospodarka Komunalną Sp. z o.o.
3. Zakres rzeczowy inwestycji:
W zakresie rzeczowym zadania, znajduje się:

1) Remont dróg gminny nr 101685D – ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki na odcinku do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Daszyńskiego do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Komorowską w Sycowie – zakres rzeczowy finansowany przez Gminę Syców i dofinansowany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2) Rozdzielcza kanalizacja sanitarna i deszczowa dla miasta Syców w ulicy Kazimierza Pułaskiego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej – zakres rzeczowy finansowany przez Gminę Syców

3) Rozdzielcza kanalizacja sanitarna i deszczowa dla miasta Syców w ulicy Kazimierza Pułaskiego w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej – zakres rzeczowy finansowany przez Sycowską Gospodarkę Komunalną

4) Sieć wodociągowa - ul. Pułaskiego i Kościuszki – zakres rzeczowy finansowany przez Sycowską Gospodarkę Komunalną

Zakres rzeczowy nr 1: Remont dróg gminny nr 101685D – ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki na odcinku do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Daszyńskiego do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Komorowską w Sycowie

Opis inwestycji:
Celem inwestycji jest remont nawierzchni jedni, chodników i zjazdów drogi gminnej nr 101685D tj. ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki

Zakres zadania obejmuje:
• remont nawierzchni bitumicznej jezdni polegającym na wymianie istniejącej konstrukcji jezdni na nową
• remont chodników i zjazdów polegający na wymianie istniejącej konstrukcji nawierzchni na nową nawierzchnię z kostki
• wymianę istniejących krawężników i obrzeży na nowe
• wymianę i podłączenie nowych przykanalików kanalizacji deszczowej
• wymianę istniejących i wykonanie nowych wpustów ulicznych
• regulację istniejących studni

Roboty objęte zakresem nr 1 rozpocząć po wykonaniu rozdzielczej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Pułaskiego oraz po wykonaniu wodociągu w ul. Pułaskiego oraz Kościuszki;
Zakres zadania nr 1 nie obejmuje remontu drogi w obrębie skrzyżowania z ul. Kościelną.
Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu wpięcia kanalizacji deszczowej w ul. Kościelnej należy uwzględnić w zakresie pn. „Rozdzielcza kanalizacja sanitarna i deszczowa dla miasta Syców w ulicy Kazimierza Pułaskiego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej.
Uwaga:
Zamawiający wymaga odtworzenia nawierzchni o pełnej konstrukcji drogi w obrębie całego skrzyżowania ulicy Kościuszki i ulicy Kościelnej oraz w obszarze zajęcia ul. Kościelnej.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Syców, gmina Syców, powiat oleśnicki, jednostka ewidencyjna 021407_4 Syców – miasto, obręb ewidencyjny 0001 Syców dz. nr 27, 41/5, 42, 130/1, 97, 41/4, 38, 46, 30 obręb 0001 Syców

Zakres rzeczowy nr 2 : „Rozdzielcza kanalizacja sanitarna i deszczowa dla miasta Syców” w ulicy Kazimierza Pułaskiego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej

Opis inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Kazimierza Wielkiego wraz z przykanalikami.

Zakres zadania obejmuje:
• budowę kanalizacji deszczowej KD7.1 na ulicy Kazimierza Pułaskiego
• budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy posesji
• włączenie kanału KD7.1 do istniejącego kolektora na skrzyżowaniu ulicy Pułaskiego i Kościelnej dz. nr 86 Am13
• budowę sięgaczy kolektorów w ulicy Józefa Bema i Jarosława Dąbrowskiego

Roboty objęte zakresem nr 2 prowadzić równolegle z budową kanalizacji sanitarnej (zakres nr 3) oraz z budową wodociągu w ul. Pułaskiego (zakres nr 4)
Przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać jedynie w obrębie pasa drogowego tj. do granicy działek i zakorkować.
Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu wpięcia kolektora KD7.1 do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościelnej należy wykonać przy założeniu, że
• dolne warstwy konstrukcji jezdni (podbudowa i warstwa wiążąca) zostaną przywrócone do stanu istniejącego
• warstwa ścieralna zostanie sfrezowana na całej powierzchni skrzyżowania tj. pas o szerokości 6,0m będący przedłużeniem ul. Pułaskiego i Kościelnej, a następnie odtworzona wraz z wykonywaną warstwą ścieralną dla części w ul. Kościuszki i ul Pułaskiego.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Syców, gmina Syców, powiat oleśnicki, jednostka ewidencyjna 021407_4 Syców – miasto, obręb ewidencyjny
0001 Syców, AM13 – dz. nr 86, 97, 38, 41/4, 46

Zakres rzeczowy nr 3 : „Rozdzielcza kanalizacja sanitarna i deszczowa dla miasta Syców” w ulicy Kazimierza Pułaskiego w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej

Opis inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest budowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Kazimierza Wielkiego wraz z przyłączami sanitarnymi doprowadzonymi do posesji zabudowy mieszkaniowej.

Zakres zadania obejmuje:
• budowę kanalizacji sanitarnej KS7.1 na ulicy Kazimierza Pułaskiego
• włączenie kanału KS7.1 do istniejącego kolektora na skrzyżowaniu ulicy Pułaskiego i Kościelnej dz. nr 86 Am13
• budowę przyłączy sanitarnych do działek zabudowy mieszkaniowej i usługowej, z których ścieki odprowadzane są obecnie do kanalizacji ogólnospławnej poprzez zbiorniki-osadniki na terenie posesji.

Roboty objęte zakresem nr 3 prowadzić równolegle z budową kanalizacji deszczowej (zakres nr 2) oraz z budową wodociągu w ul. Pułaskiego (zakres nr 4)

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Syców, gmina Syców, powiat oleśnicki, jednostka ewidencyjna 021407_4 Syców – miasto, obręb ewidencyjny 0001, Syców, AM 13 – dz. nr 86, 97, 38, 41/4, 46, 68, 61, 53, 50, 44, 37

Zakres rzeczowy nr 4 – „Sieć wodociągowa – ulica Pułaskiego i Kościuszki”

Opis inwestycji:
Inwestycja ma na celu budowę nowego wodociągu w ul. Kościuszki i Pułaskiego wraz z przyłączami, który zapewni zasilanie terenu zabudowy w wodę do celów bytowo-gospodarczych i ppoż.

Zakres zadania obejmuje:
• budowę wodociągu
• budowę przyłączy wodociągowych do granicy posesji
• przepięcie istniejących bocznych odcinków sieci wodociągowej
• wpięcie nowej sieci do istniejących sieci wodociągowych w pasie dróg powiatowych w ul. Daszyńskiego i w ul. Komorowskiej
• wymianę istniejących hydrantów przeciwpożarowych

Roboty objęte zakresem nr 4 prowadzić równolegle z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Pułaskiego (zakres nr 2 i 3)
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Syców, gmina Syców, powiat oleśnicki, jednostka ewidencyjna 021407_4 Syców – miasto, obręb ewidencyjny 0001, Syców, AM25 – dz. nr 42, 27, AM13 – dz. nr 86, 97, 38, 41/4, 46, 30.

UWAGA: Remontowana nawierzchnie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej typu „holland”, GR. 8 CM w kolorze GRAFITOWYM

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Oceniane będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali:
a.1 minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na przebudowie lub/i remoncie i/lub budowie drogi o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto, która to robota została wykonana należycie.

a.2 minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 50 mb; która to robota została wykonana należycie.

b.3 minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej deszczowej i/lub sanitarnej o długości nie mniejszej niż 50 mb; która to robota została wykonana należycie.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza również spełnienie powyższych warunków w ramach realizacji jednej inwestycji.
Uwaga: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.

b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
b.1 minimum 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń – mogącą wykazać się, że w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa lub/i remont drogi o wartości min 1.000.000,00 zł brutto.
b.2 minimum 1 osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - mogącym wykazać się, że w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej o długości min.50 mb.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w przypadku spełnienia przez daną osobę wszystkich wymagań (w zakresie doświadczenia i posiadania odpowiednich uprawnień budowlanych).
Uwaga 1: Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XI ust. 8 i 9 SWZ.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale XI ust 4 pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XI ust 4 pkt 1) zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wg załącznika nr 5
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium
w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: (nr rachunku) 94 8890 0001 0936 2035 2009 0004, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Namysłowie tytułem: Wadium - ITI.271.10.2024 – Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną, tak, aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w ww. ust. 4.
7. Wadium wniesione w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców- zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy- wg załącznika nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wskazane w Rozdz. XI ust 4 pkt 1) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.