eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskiePrzebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. St. Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957632380

1.5.8.) Numer faksu: 957631126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@fsd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/fsd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19adba65-1db0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015203/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego – etap II. Droga znajduje się w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1359F, na działkach nr: 102 i 347, w m. Zwierzyn. Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1359F na odcinku 541,460 m w zakresie: jezdni, chodników, poboczy, elementów spowolnienia ruchu, wyniesionego przejścia dla pieszych, przebudowy urządzeń odwadniających w obszarze oddziaływania obiektu, przebudowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci teletechnicznej, przebudowy oświetlenia ulicznego z doświetleniem przejść dla pieszych, przebudowy skrzyżowań z drogami bocznymi, przebudowy zjazdów, oznakowania pionowego i poziomego, elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci balustrady U-11a. Obiekty drogowe objęte przebudową znajdują się w ciągu drogi powiatowej nr 1359F na działkach nr 102 i 347 w ciągu ul. Wojska Polskiego w miejscowości Zwierzyn, na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego. Na całej długości droga przebiega w terenie zabudowanym. W zakresie branży elektrycznej do wykonania będzie linia kablowa oświetleniowa nn 0,4 kV. W zakresie branży sanitarnej do wykonania będą następujące roboty: sieć kanalizacji deszczowej w zakresie średnic od Ø315 PVC do projektowanego wylotu brzegowego w dz. nr 102, 347. Łączna długość grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej wynosić będzie L=500,00 mb. W zakresie branży teletechnicznej usunięcie kolizji istniejącej sieci teletechnicznej.
Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia wodnoprawnego dla inwestycji będącej przedmiotem postępowania. Termin uzyskania pozwolenia szacowany jest na koniec lipca 2024r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

4.5.5.) Wartość części: 3014875,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego – etap II”, w zakresie kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczenia realizacji zadania. Nadzór i roboty budowlane w ramach powyższej inwestycji są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Usługi Nadzoru powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich robót objętych Umową z Wykonawcą robót i podwykonawcami oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramem realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz jakość robót zgodną z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 60297,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie w Części I – realizacja robót i Części II - nadzór nad realizacją zadania, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie w Części I – realizacja robót i Części II - nadzór nad realizacją zadania, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.