eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem
w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82e24a4c-1cae-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem
w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e24a4c-1cae-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj

2. Inwestycja polegać będzie na budowie 7 stanowisk dla kamperów, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Stanowiska zostaną wyposażone w kolumnę serwisową, przyłącza zasilające, zlewnię ścieków, wiaty parkingowe wraz z panelami fotowoltaicznymi, ciągi komunikacyjne. Dodatkowo planuje się budowę zaplecza sanitarno-socjalnego dostosowanego do osób z niepełnosprawnościami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona niezbędny zakres prac projektowych. Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i uzyska dla nich wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia, w tym pozwolenie na budowę. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje: Projekty wykonawcze, stanowiące podstawę wykonania robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. W ramach robót budowlanych projektuje się do wykonania:

1) Rozbudowę pola kamperowego o 7 stanowisk kamperowych i zagospodarowanie terenu pola biwakowego
2) Budowę pola namiotowego – 30 sztuk
3) Budowę pola biwakowego – 42 przyczepy
4) Budowę budynku sanitarno-socjalnego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych
5) Uzupełnienie ternu o wszystkie niezbędne media, punkt serwisowy, mała architekturę, oświetlenie, odwodnienie ciągi piesze i drogi dojazdowe ścieżka rowerowa o długoś 112 mb .
6) Budowę wolnostojącego budynku sanitariatów.
7) Lokalizacje małej architektury
8) Budowę wiaty śmietnikowej.
9) Przesuniecie istniejącego ogrodzenia z siatki panelowej o wys 1,5m.
10) Budowę nowego ogrodzenia z siatki panelowej.
11) Usuniecie istniejącego boiska.
12) Przeniesienie istniejącej kuchni polowej.
13) Budowę drogi wewnętrznej i ciągów pieszych.
14) Budowę utwardzeń pod kampery i pole biwakowe.
15) Wyposażenie terenu w lampy solarne.
16) Odwodnienie, skanalizowanie i zasilanie elektroelektryczne urządzeń i projektowanych budynków.
17) Wyposażenie terenu w wiaty parkingowe wraz z panelami fotowoltaicznymi
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy, Warunki Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (WWiORB), planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45262511-6 - Cięcie kamienia

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena ofert złożonych znacznie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 700.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.