eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź88/TP/ZP/D/2024 Dostawa ambulansu typu B z wyposażeniem dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
88/TP/ZP/D/2024 Dostawa ambulansu typu B z wyposażeniem dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msawicka@skwam.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skwam.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

88/TP/ZP/D/2024 Dostawa ambulansu typu B z wyposażeniem dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4507da9-2c80-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026569/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Dostawa karetki transportowej z wyposażenim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ttps://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII i IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danyc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 88/TP/ZP/D/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa ambulansu transportowego typu B z wyposażeniem dla USK im. WAM-CSW w Łodzi zwanego dalej „pojazdem”, „ambulansem” lub „towarem” ” zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i spełniających parametry graniczne sprecyzowane w załączniku „Parametry techniczne” - załącznik nr 1a

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujący warunek w powyższym zakresie:
• Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należytego wykonywania w okresie ostatnich trzech lat *, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przynajmniej jednej dostawy ambulansu z wyposażeniem nie mniejszym niż określono w opisie przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: 400 000,00 złotych.
* Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

a) Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania, fotografie) nt. parametrów każdego oferowanego towaru, zawierające: nazwa towaru (nazwa handlowa), model, typ, nazwę producenta, opis parametrów technicznych, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 15 - systemu transportowego ; poz. 16 - fotela kardiologicznego; poz. 18 – noszy podbierakowych

Jeżeli ww. informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany Towar spełnia poszczególne, wymagane a nieuwzględnione w informacjach j.w. parametry techniczne zgodnie z załącznikiem 1a do Formularza Oferty.

b) Deklaracje zgodności – określone w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 15 - systemu transportowego ; poz. 16 - fotela kardiologicznego; poz. 18 – noszy podbierakowych
c) Protokół z badań dynamicznych fotela i mocowania zgodnie z wymogami normy PN EN 1789 wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną- określony w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 16 - fotela kardiologicznego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania, fotografie) nt. parametrów każdego oferowanego towaru, zawierające: nazwa towaru (nazwa handlowa), model, typ, nazwę producenta, opis parametrów technicznych, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 15 - systemu transportowego ; poz. 16 - fotela kardiologicznego; poz. 18 – noszy podbierakowych

Jeżeli ww. informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany Towar spełnia poszczególne, wymagane a nieuwzględnione w informacjach j.w. parametry techniczne zgodnie z załącznikiem 1a do Formularza Oferty.

b) Deklaracje zgodności – określone w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 15 - systemu transportowego ; poz. 16 - fotela kardiologicznego; poz. 18 – noszy podbierakowych
c) Protokół z badań dynamicznych fotela i mocowania zgodnie z wymogami normy PN EN 1789 wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną- określony w Parametrach technicznych – załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy poz. 16 - fotela kardiologicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do treści tej umowy (Wzór Umowy, stanowiący Załącznik do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-27 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.