eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu "



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 046 830 91 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial.inwestycji@um.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36dd3cc5-2e29-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047658/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Cyberbezpieczny Samorząd

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36dd3cc5-2e29-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 16.1. Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.
16.1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
16.1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
16.1.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
16.1.4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16.1.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16.1.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
16.1.17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: wydzial.inwestycji@um.lowicz.pl; dariusz.fabijanski@um.lowicz.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3.9. RODO (obowiązek informacyjny): [Nr zgodna z SWZ] 35.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że:
35.1.1. Administratorem danych osobowych jest Miasto Łowicz z siedzibą w Łowiczu przy ul. Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, tel.: +48 (46) 830 91 51, fax: +48 (46) 830 91 60, e-mail: umlowicz@um.lowicz.pl
35.1.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@um.lowicz.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łowicz oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
35.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łowicz.
35.1.4. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.
35.1.5. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
35.1.5.1. ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
35.1.5.2. ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
35.1.5.3. ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
35.1.5.4. ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
35.1.6. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
35.1.6.1. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy;
35.1.6.2. zawarcia umowy;
35.1.6.3. rozliczenia finansowo - księgowego.
35.1.7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
Ciąg dalszy w pkt. 35.1.8. - 35.1.12. oraz 35.2. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 35.1.9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
35.1.9.1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
35.1.9.2. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia;
35.1.9.3. ograniczenia przetwarzania, na podstawie art.18 ogólnego rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR 271.2.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Łowiczu ".
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z załącznikami oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SWZ).
5.5.1. Główny kod CPV:
32413100-2 Rutery sieciowe
5.5.2. Dodatkowe kody CPV:
30233132-5 Napędy dyskowe
30234500-3 Pamięci do przechowywania danych
32429000-6 Urządzenia sieciowe
48821000-9 Serwery sieciowe
48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72000000-5 Usługi informatyczne,
72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72224200-3 Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania,
72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej
80511000-9 Usługi szkolenia personelu

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej

48821000-9 - Serwery sieciowe

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - numeracja zgodna z SWZ:
24.1. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena oferty brutto w PLN (C) 60% 60 punktów
2. Zakres funkcjonalny oprogramowania SZBI (K) 12% 12 punktów
3. Gwarancja (G) 28% 28 punktów
Łącznie 100% 100 punktów

24.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
L = C + K+ G gdzie:
L całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium: Cena oferty brutto w PLN (C)
K liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium: Zakres funkcjonalny oprogramowania SZBI (K)
G liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium: Gwarancja (G)

Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg zasad SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres funkcjonalny oprogramowania SZBI

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 28

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

numeracja zgodna z SWZ:
10.1.4.1. Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
10.1.4.1.1. co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na dostawie i instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do ochrony styku z Internetem o wartości min. 100 tyś złotych brutto w ramach jednego zamówienia;
10.1.4.1.2. co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na dostawie i instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do realizacji zadań backupu i odtworzenia po awarii (backupu) o wartości min. 100 tyś złotych brutto w ramach jednego zamówienia;
10.1.4.1.3. co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń o tematyce cyberbezpieczeństwa, w tym szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń;
Uwagi:
10.1.4.1.4. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres dostaw, o którym mowa powyżej.
10.1.4.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie, przy czym Zamawiający nie uzna sumowania dwóch lub więcej wykonanych zamówień w wykazanie celu spełnienia każdego z warunków 10.1.4.1.1 do 10.1.4.1.3..
10.1.4.1.6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówienia wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
10.1.4.1.7. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
10.1.4.1.8. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane
10.1.4.2. Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 (pięcioma) osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadającymi wymagane doświadczenie i kwalifikacje, podane poniżej:
10.1.4.2.1. Kierownikiem Projektu, posiadającym:
doświadczenie w kierowaniu realizacją, co najmniej 1 (jednego) zamówienia w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, których przedmiotem była dostawa i usługi instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do ochrony styku z Internetem lub backupu o wartości min. 100 tyś złotych brutto;
10.1.4.2.2. Inżynier ds. bezpieczeństwa styku z Internetem, posiadającym:
doświadczenie przy instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do ochrony styku z Internetem o wartości min. 100 tyś złotych brutto, w co najmniej 1 (jednym) zrealizowanym zamówieniu, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert;
10.1.4.2.3. Inżynier ds. backupu, posiadającym:
doświadczenie przy wdrożeniu urządzeń i oprogramowania służącego do realizacji zadań backupu i odtworzenia po awarii, o wartości min. 100 tyś złotych brutto, w co najmniej 1 (jednym) zrealizowanym zamówieniu, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4.2.4. Szkoleniowiec, posiadający:
co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń o tematyce cyberbezpieczeństwa, w tym budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.
10.1.4.2.5. Ekspert ds. SZBI, posiadający:
co najmniej 2 letnie doświadczenie w sporządzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) według normy PN-EN ISO/IEC 27001;
Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób.
Uwagi:
10.1.4.2.6. Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń – stosując zasadę: spełnia/nie spełnia, czy Wykonawca spełniania wymagane w pkt. 10.1.4 SWZ warunki udziału w postępowaniu.
10.1.4.2.7. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na potwierdzenie spełniania poszczególnych podpunktów 10.1.4.2.1 do 10.1.4.2.5; warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 10.1.4.2.
10.1.4.2.8. W związku z powyższym, Zespół Wykonawcy nie może liczyć mniej niż 5 osób.
10.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
11.5.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
11.5.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
11.5.1.2. art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
11.5.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
11.5.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia,
11.5.1.5. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z Załącznikiem nr 5a do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
9.2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwaną dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
9.2.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
9.2.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
9.2.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5.2. Wykaz usług (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
Referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
11.5.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.

10.3. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Numeracja zgodna z pkt 21.24 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców następujących przedmiotowych środków dowodowych:
7.1 Zakres funkcjonalny oprogramowania SZBI

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.
13.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
13.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).
13.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
13.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.5 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5.2. oraz w pkt 11.5.3 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1.4.1 SWZ oraz w pkt. 10.1.4.2 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Numeracja zgodna z SWZ:
36.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 11 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Numeracja zgodna z SWZ:
8. Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach, które zostały szczegółowo opisane w rozdziale III – Termin realizacji - Opisu Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załączniku nr 1 do SWZ.

36.1. Zamawiający nie przewiduje:
36.1.1. zawarcia umowy ramowej,
36.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
36.1.3. złożenia oferty warunkowanej odbyciem przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp),
36.1.4. rozliczania w walutach obcych,
36.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
36.1.6. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
36.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
36.1.8. możliwości udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp,
36.1.9. prawa opcji oraz wznowień na podstawie art. 31 ust. 2 ustawy Pzp.
36.2 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.