Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż sprężarek dla potrzeb instalacji sprężonego powietrza i próżni wraz z modernizacją rampy tlenowej i magazynu butli - w związku z COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprężarek dla potrzeb instalacji sprężonego powietrza i próżni wraz z modernizacją rampy tlenowej i magazynu butli - w związku z COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52392c88-253b-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365447,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przed przystąpieniem do prac remontowych w porozumieniu z przedstawicielem firmy AirLiquide, (właścicielem 2 rozprężni tlenowych zamontowanych na rampie tlenowej) należy rozprężnie przenieść do wiaty metalowej wraz z butlami rezerwowymi składowanymi na rampie, znajdującej obok wiaty śmietnikowej.Pod rampy należy wykonać konstrukcje zamontowane w sposób trwały, umożliwiające podłączenie butli tlenowych oraz ich wymianę.
Rozprężnie należy przyłączyć w sposób trwały rurą miedzianą Dn 22 o długości około 45 mb do istniejącej sieci łączącej zbiornik tlenu ciekłego z siecią szpitala.
Lokalizacja obiektów zał. nr 1
B. Zakres prac związanych z modernizacją rampy tlenowej:
1. Zerwanie starej blachy trapezowej ocynkowanej;
2. Demontaż starej podłogi drewnianej (deski gr 50 oraz krawędziaki 10x10), zaimpregnowanie elementów drewnianych i ponowny montaż - oraz przykrycie jej blachą stalową łezkową o gr. 3 mm o wymiarach 480 x 600 cm;
3. Czyszczenie i malowanie konstrukcji metalowej podłogi rampy tlenowej - w cenie należy uwzględnić wymianę do 10%;
4. Wykonanie poszycia ścian w systemie lamelowym (profile tłoczone) w kolorze RAL 7037;
5. Wykonanie poszycia dachu z blachy falistej wraz z konstrukcją w kolorze RAL 7037;
6. Rozebranie istniejącego podjazdu wykonanego z betonu i wykonanie nowego z kratownicy technicznej;
7. Wykonanie nowych balustrad na podjeździe z profilu zamkniętego 40x20x2 w kolorze RAL 7037;
8. Wykonanie i zamontowanie nowej bramy rozsuwanej oraz bramy wejściowej z profili 40x20x2 oraz bramy wejściowej o wymiarach 140 x 220;
9. Usunięcie ziemi spod rampy i wysypanie tłuczniem;
10. Ułożenie otoku wokół rampy z betonowych płyt chodnikowym o wym. 50x50 cm oraz krawężników;
C. Po zakończeniu przebudowy rampy butlowe należy ponownie przenieść i zamontować w sposób trwały w wyremontowanej wiacie tlenowej oraz przetransportować magazyn butli rezerwowych.
W ofercie należy uwzględnić koszty nadzoru ze strony AirLiquide.
Załączniki:
1. Mapa terenu - rys. nr 1
2. Szkic wiaty - rys nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 202845 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzy pomieszczenia sprężarkowni o wymiarach 5,9 x 6,05m, 3,65 m x 3,70 m i 3,65 m x 2,08 m i wysokości 3,50 m należy odmalować farbą emulsyjną, a istniejące 3 sztuki drzwi należy zdemontować i zamontować nowe drzwi techniczne o wymiarze 110 cm (istniejące drzwi o wymiarach 2 szt. 110 cm; jedna 130 cm).Dostawa pompy próżniowej o parametrach nie mniejszych niż:
1. Nominalna szybkość pompowania: nie mniej niż 260 m3/h
2. Ciśnienie końcowe: <10 hPa
3. Poziom hałasu 74 dB lub mniej
4. Tolerancja pary wodnej: 20 hPa
5. Parowydolność: 2,3 kg/h
6. Maks. temp. pompy (dla 20oC otoczenia): 82oC
Sprężarka próżni zostanie podłączona poprzez filtr powietrza oraz odstojnik z siecią wewnętrzną szpitala rurą miedzianą DN 28 długości ok. 16 mb. Sprężarka zostanie zamontowana w pomieszczeniu sprężarek umiejscowionym w piwnicy Pawilonu D Szpitala.
W pomieszczeniu tym należy wykonać w sposób trwały odprowadzenie wydmuchiwanego powietrza z nowej oraz trzech pracujących pomp do komina wyprowadzonego ponad dach budynku.
Schemat podłączenia sprężarki do sieci szpitala przedstawia rys. nr 3.
Dostawa sprężarki śrubowej o parametrach nie mniejszych niż:
1. Ciśnienie robocze 11 bar
2. Wydajność 1 m3/min
Sprężarka do powietrza sprężonego zostanie zamontowana z osobnym zbiornikiem wyrównawczym powietrza o pojemności 500 l i ciśnieniu roboczym min. 12,5 bar, pracującego na ciśnieniu 10 bar i z niego poprzez system manometrów i odolejaczy należy włączyć w istniejący układ szpitala. Ponadto należy przygotować wniosek do zgłoszenia zbiornika do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT).
Należy przewidzieć wykonanie nowego węzła manometrów i filtrów odolejających dla ciśnienia 6 bar podłączonych do istniejącej sieci Szpitala i przyłączenie ich do istniejącej instalacji powietrza technicznego w odległości 25 mb rurą miedzianą DN 18.
Szkic podłączenia sprężarek - rys. nr 3.
Instalacja elektryczna:
Zasilanie do urządzeń należy pociągnąć z Rozdzielni pawilonowej na poziomie -1 budynku D1 kablem miedzianym 5x16 mm w odległości 24 mb z obwodu wentylacyjnego. W rozdzielni należy zabudować odpowiednie zabezpieczenie dobrane do przekroju kabla.
W pomieszczeniu z urządzeniami należy wykonać tablicę rozdzielczą z licznikiem energii i odpowiednimi zabezpieczeniami do odbiorów. Tablica rozdzielcza ma być podwójnie zasilona Zasilanie podstawowe z rozdzielni z budynku D1 i rezerwa z istniejącej instalacji. Do przełączania zasilania z podstawy na rezerwę należy przewidzieć przełącznik źródeł zasilania. System uruchamiany wyłącznikiem "załącz-wyłącz".
Szkic podłączenia sprężarek - rys. nr 4.
Z uwagi na to, że są to prace związane z instalacjami gazów medycznych niezbędnych do funkcjonowania Szpitala konieczna jest wizja lokalna. Termin do ustalenia z ZP.
Spis załączników:
1. Schemat podłączenia sprężarek - rys. nr 3
2. Schemat podłączenia prądu - rys. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 162601 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195447 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195447 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195447 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Piechnik HYDRO-TECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792932419
7.3.3) Ulica: Lubostroń
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-383
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF PIECHNIK HYDRO - TECH
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF PIECHNIK HYDRO - TECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195447 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233577 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233577 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233577 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Piechnik HYDRO-TECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792932419
7.3.3) Ulica: Lubostroń
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-383
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF PIECHNIK HYDRO - TECH
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF PIECHNIK HYDRO - TECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233577 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
więcej: Sprężarki powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.