eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż sprężarek dla potrzeb instalacji sprężonego powietrza i próżni wraz z modernizacją rampy tlenowej i magazynu butli - w związku z COVID-19



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż sprężarek dla potrzeb instalacji sprężonego powietrza i próżni wraz z modernizacją rampy tlenowej i magazynu butli - w związku z COVID-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87

1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprężarek dla potrzeb instalacji sprężonego powietrza i próżni wraz z modernizacją rampy tlenowej i magazynu butli - w związku z COVID-19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52392c88-253b-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365447,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przed przystąpieniem do prac remontowych w porozumieniu z przedstawicielem firmy AirLiquide, (właścicielem 2 rozprężni tlenowych zamontowanych na rampie tlenowej) należy rozprężnie przenieść do wiaty metalowej wraz z butlami rezerwowymi składowanymi na rampie, znajdującej obok wiaty śmietnikowej.
Pod rampy należy wykonać konstrukcje zamontowane w sposób trwały, umożliwiające podłączenie butli tlenowych oraz ich wymianę.
Rozprężnie należy przyłączyć w sposób trwały rurą miedzianą Dn 22 o długości około 45 mb do istniejącej sieci łączącej zbiornik tlenu ciekłego z siecią szpitala.
Lokalizacja obiektów zał. nr 1
B. Zakres prac związanych z modernizacją rampy tlenowej:
1. Zerwanie starej blachy trapezowej ocynkowanej;
2. Demontaż starej podłogi drewnianej (deski gr 50 oraz krawędziaki 10x10), zaimpregnowanie elementów drewnianych i ponowny montaż - oraz przykrycie jej blachą stalową łezkową o gr. 3 mm o wymiarach 480 x 600 cm;
3. Czyszczenie i malowanie konstrukcji metalowej podłogi rampy tlenowej - w cenie należy uwzględnić wymianę do 10%;
4. Wykonanie poszycia ścian w systemie lamelowym (profile tłoczone) w kolorze RAL 7037;
5. Wykonanie poszycia dachu z blachy falistej wraz z konstrukcją w kolorze RAL 7037;
6. Rozebranie istniejącego podjazdu wykonanego z betonu i wykonanie nowego z kratownicy technicznej;
7. Wykonanie nowych balustrad na podjeździe z profilu zamkniętego 40x20x2 w kolorze RAL 7037;
8. Wykonanie i zamontowanie nowej bramy rozsuwanej oraz bramy wejściowej z profili 40x20x2 oraz bramy wejściowej o wymiarach 140 x 220;
9. Usunięcie ziemi spod rampy i wysypanie tłuczniem;
10. Ułożenie otoku wokół rampy z betonowych płyt chodnikowym o wym. 50x50 cm oraz krawężników;
C. Po zakończeniu przebudowy rampy butlowe należy ponownie przenieść i zamontować w sposób trwały w wyremontowanej wiacie tlenowej oraz przetransportować magazyn butli rezerwowych.
W ofercie należy uwzględnić koszty nadzoru ze strony AirLiquide.
Załączniki:
1. Mapa terenu - rys. nr 1
2. Szkic wiaty - rys nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42123400-1 - Sprężarki powietrza

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 202845 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trzy pomieszczenia sprężarkowni o wymiarach 5,9 x 6,05m, 3,65 m x 3,70 m i 3,65 m x 2,08 m i wysokości 3,50 m należy odmalować farbą emulsyjną, a istniejące 3 sztuki drzwi należy zdemontować i zamontować nowe drzwi techniczne o wymiarze 110 cm (istniejące drzwi o wymiarach 2 szt. 110 cm; jedna 130 cm).
Dostawa pompy próżniowej o parametrach nie mniejszych niż:
1. Nominalna szybkość pompowania: nie mniej niż 260 m3/h
2. Ciśnienie końcowe: <10 hPa
3. Poziom hałasu 74 dB lub mniej
4. Tolerancja pary wodnej: 20 hPa
5. Parowydolność: 2,3 kg/h
6. Maks. temp. pompy (dla 20oC otoczenia): 82oC


Sprężarka próżni zostanie podłączona poprzez filtr powietrza oraz odstojnik z siecią wewnętrzną szpitala rurą miedzianą DN 28 długości ok. 16 mb. Sprężarka zostanie zamontowana w pomieszczeniu sprężarek umiejscowionym w piwnicy Pawilonu D Szpitala.
W pomieszczeniu tym należy wykonać w sposób trwały odprowadzenie wydmuchiwanego powietrza z nowej oraz trzech pracujących pomp do komina wyprowadzonego ponad dach budynku.
Schemat podłączenia sprężarki do sieci szpitala przedstawia rys. nr 3.

Dostawa sprężarki śrubowej o parametrach nie mniejszych niż:
1. Ciśnienie robocze 11 bar
2. Wydajność 1 m3/min

Sprężarka do powietrza sprężonego zostanie zamontowana z osobnym zbiornikiem wyrównawczym powietrza o pojemności 500 l i ciśnieniu roboczym min. 12,5 bar, pracującego na ciśnieniu 10 bar i z niego poprzez system manometrów i odolejaczy należy włączyć w istniejący układ szpitala. Ponadto należy przygotować wniosek do zgłoszenia zbiornika do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT).
Należy przewidzieć wykonanie nowego węzła manometrów i filtrów odolejających dla ciśnienia 6 bar podłączonych do istniejącej sieci Szpitala i przyłączenie ich do istniejącej instalacji powietrza technicznego w odległości 25 mb rurą miedzianą DN 18.
Szkic podłączenia sprężarek - rys. nr 3.

Instalacja elektryczna:
Zasilanie do urządzeń należy pociągnąć z Rozdzielni pawilonowej na poziomie -1 budynku D1 kablem miedzianym 5x16 mm w odległości 24 mb z obwodu wentylacyjnego. W rozdzielni należy zabudować odpowiednie zabezpieczenie dobrane do przekroju kabla.
W pomieszczeniu z urządzeniami należy wykonać tablicę rozdzielczą z licznikiem energii i odpowiednimi zabezpieczeniami do odbiorów. Tablica rozdzielcza ma być podwójnie zasilona Zasilanie podstawowe z rozdzielni z budynku D1 i rezerwa z istniejącej instalacji. Do przełączania zasilania z podstawy na rezerwę należy przewidzieć przełącznik źródeł zasilania. System uruchamiany wyłącznikiem "załącz-wyłącz".
Szkic podłączenia sprężarek - rys. nr 4.
Z uwagi na to, że są to prace związane z instalacjami gazów medycznych niezbędnych do funkcjonowania Szpitala konieczna jest wizja lokalna. Termin do ustalenia z ZP.

Spis załączników:
1. Schemat podłączenia sprężarek - rys. nr 3
2. Schemat podłączenia prądu - rys. nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42123400-1 - Sprężarki powietrza

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 162601 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195447 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195447 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195447 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Piechnik HYDRO-TECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792932419

7.3.3) Ulica: Lubostroń

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195447 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233577 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233577 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233577 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Piechnik HYDRO-TECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792932419

7.3.3) Ulica: Lubostroń

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233577 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.