Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu DMC 3,5t
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256447217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adziewulska@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu DMC 3,5t2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0936db-12af-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu DMC 3,5t
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu DMC do 3,5t z podwójną kabiną – wywrotka.
Opis wymagań przedstawia wymagania minimalne:
Charakterystyka ogólna:
• samochód fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy,
• samochód przeznaczony dla krajów europejskich o ruchu prawostronnym, posiadający homologację umożliwiającą dopuszczenie go do ruchu na obszarze Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• oferowany samochód musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1047 ze zm.), rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. 2024 poz. 502), obowiązujących polskich norm lub równoważnych,
• dopuszczalna masa całkowita do 3500 k.g
Silnik:
• wysokoprężny o mocy minimalnej 115 KM.
Układ napędowy:
• skrzynia biegów manualna,
• przeniesienie napędu: oś przednia lub tylna, tylne koła bliźniacze,
• ogumienie letnie nie starsze niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru samochodu.
Nadwozie:
• kabina podwójna, czterodrzwiowa,
• co najmniej 6 miejsc siedzących.
Cechy zabudowy części towarowej:
• zabudowa skrzyniowa - otwarta z wywrotem trójstronnym,
• burty aluminiowe lub stalowe otwierane z trzech stron,
• długość skrzyni min. 2,70 m,
• sterowanie funkcjami skrzyni z kabiny kierowcy,
• wymagane jest wyposażenie części towarowej w osłonę kabiny pojazdu zabezpieczającą część pasażerską pojazdu przed ewentualnymi uszkodzeniami spowodowanymi przemieszczaniem się ładunku,
• ładowność min. 750 kg.
Bezpieczeństwo:
• systemy: zapobiegający blokowaniu kół oraz stabilizacji toru,
• światła przeciwmgłowe przednie i tylne,
• pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących,
• poduszka powietrzna kierowcy.
Komfort i funkcjonalność:
• wspomaganie kierownicy,
• klimatyzacja,
• koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach,
• fotel kierowcy regulowany,
• podłokietnik dla kierowcy.
Wyposażenie dodatkowe:
• hak holowniczy z instalacją elektryczną,
• zabezpieczenie lamp tylnych (np. kratownica lub równoważne),
• zabezpieczenie progów w drzwiach wejściowych przed ścieraniem powłoki lakierniczej (np. poprzez naklejenie folii ochronnej),
• zabezpieczenie antykradzieżowe pojazdu,
• pełnowymiarowe koło zapasowe,
• radio,
• komplet dywaników
• lampa ostrzegawcza – belka „kogut’’ z napisem „SŁUŻBA DROGOWA’’ na dachu kabiny, światło pomarańczowe.
Wymagania dodatkowe:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód objęty był gwarancją przez okres minimum:
a) gwarancja mechaniczna (na podzespoły mechaniczne i elektroniczne) – minimum 24 miesiące (ostateczny okres zgodnie z wybraną ofertą),
b) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia – minimum 60 miesięcy,
c) gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy,
2) Wykonawca poza udzieloną gwarancją udzieli rękojmi na oferowany samochód,
3) Wykonawca zapewni autoryzowaną stację obsługi serwisowej znajdującą się w odległości nie dalszej niż 100 km od miasta Siedlce.
4) Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji oraz udzielonej rękojmi, bezpłatnie:
a) przystąpi do wymiany samochodu albo rozpocznie jego naprawę nie później niż w ciągu 48 godzin (czas fizycznej reakcji serwisu, tj. przyjazd na miejsce awarii - liczone jako dni robocze) po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego następnie za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie, o awarii lub nieprawidłowościach samochodu,
b) usunie awarię, usterkę, wadę lub dostarczy wolny od usterek lub wad samochód nie później niż 14 dni od daty rozpoczęcia naprawy. Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni czasu trwania naprawy. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi obejmuje tylko awarie, usterki i wady powstałe z przyczyn tkwiących w rzeczy,
5) Wykonawca w miejscu odbioru samochodu przez Zamawiającego przeprowadzi nieodpłatne szkolenie praktyczne dla osoby wskazanej przez Zamawiającego, w zakresie: bhp, obsługi, eksploatacji oraz konserwacji rzeczy, co zostanie potwierdzone w protokole odbioru samochodu.
6) Wykonawca podczas odbioru samochodu przez Zamawiającego dostarczy dokument gwarancyjny i rękojmi na oferowany samochód, instrukcję obsługi – w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty niezbędne dla prawidłowego korzystania z samochodu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
34134100-6 - Ciężarówki z platformami płaskimi
34134200-7 - Wywrotnice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208854,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208854,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANDEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759
7.3.3) Ulica: ul. Czeladzka 67
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie zabudowy wywrotu, firma BMB, wartość 40830,00 zł.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208854,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego samochodu wywrotka dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach.
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.