Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg gminnych na terenie Dzielnicy Bielany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg gminnych na terenie Dzielnicy Bielany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c054949-3134-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg gminnych na terenie Dzielnicy Bielany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna:
a) Zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 20.09.2022 r., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. AG-COMPLEX Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-046) przy ul. Płytowej 14.
b) Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w Sekcji II pkt II.2.14) Ogłoszenia o zamówieniu (Ogłoszenie nr 2022/S 143-409516 z dnia 2022-07-27) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;
Z uwagi na ograniczenia liczby znaków dalsza część uzasadnienia znajduje sie w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.30.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 446736,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem, tj.:
Pielęgnacja drzew:
- cięcia pielęgnacyjne drzew
- wycinanie drzew o obwodach mierzonych na wysokości 130 cm wraz z frezowaniem karpy
- cięcia techniczne (odsłonięcie latarni, znaku drogowego, cięcia dla zachowania skrajni jezdni i chodnika)
- usuwanie odrostów przy drzewie
- wywóz wiatrołomów
- sadzenie drzew liściastych z materiałem roślinnym
Pielęgnacja zieleni niskiej:
- utrzymanie czystości w pasach zieleni przyulicznej (powierzchniowe zbieranie śmieci),
- koszenie
- grabienie
- jesienne grabienie
- pielenie krzewów i żywopłotów wraz z przekopaniem gruntu oraz cięcia pielęgnacyjne i kształtujące formę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Formularz cenowy stanowiący jednocześnie zakres prac do wykonania – stanowiący Załącznik nr 4 do Zaproszenia;
- Warunki techniczne wykonania umowy – stanowiące Załącznik nr 5 do Zaproszenia;
- Wykaz dróg (publicznych gminnych oraz wewnętrznych) – stanowiący Załącznik nr 6 do Zaproszenia;
- Projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482474,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482474,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482474,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482474,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
c) Zamówienie polega na utrzymaniu i konserwacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bielany i obejmuje pielęgnację
drzew w tym cięcia pielęgnacyjne drzew, wycinanie drzew o obwodach mierzonych na wysokości 130 cm wraz z
frezowaniem karpy, cięcia techniczne (odsłonięcie latarni, znaku drogowego, cięcia dla zachowania skrajni jezdni i
chodnika), usuwanie odrostów przy drzewie, wywóz wiatrołomów, sadzenie drzew liściastych z materiałem roślinnym oraz
pielęgnację zieleni niskiej w tym utrzymanie czystości w pasach zieleni przyulicznej (powierzchniowe zbieranie śmieci),
koszenie, grabienie, jesienne grabienie, pielenie krzewów i żywopłotów wraz z przekopaniem gruntu oraz cięcia
pielęgnacyjne i kształtujące formę. Zatem zamówienie polega na powtórzeniu oraz zwiększeniu krotności podobnych usług
zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem;
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 446 736,51 złotych netto, a zatem wartość zamówienia
powtarzanego nie przekracza wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego (462 959,93
zł netto). Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
- Budowa drogi gminnej w km od 0+009,91 do 0+326,00 w miejscowości Oświęcim (łącznik pomiędzy ul. Chopina i ul. Wysokie Brzegi)
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Ślesin w zakresie koszenia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Warszawskiej w Ostrówku
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.