eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobowoUtwardzenie dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Bobowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585621766

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/798675

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9651f2-2ba2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utwardzenie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OB.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 214004G w Bobowie dz. nr 604.
Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’. Roboty obejmują:
-wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych,
-zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości,
-profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
-wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej,
-wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych ze żwirowaniem o długości 930mb i szerokości 3,5m (powierzchnia 3255 m2),
-plantowanie poboczy,
-żwirowanie nawierzchni,
-wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z załącznikami z projektu docelowej organizacji ruchu tj,
-zakup i montaż znaków
-przeniesienie znaku,
-zakup i montaż elementów odblaskowych,
-wyznaczenie geodezyjnie przebiegu granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy w/w dróg gminnych,
- wykonanie geodezyjnie inwentaryzacji powykonawczej ze stwierdzeniem zgodności lub niezgodności przebiegu posadowienia drogi w pasie drogowym przez geodetę,
-Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
-Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w dokumentacji przetargowej,
-Wykonanie wszelkich innych robót, prac, sprawdzeń, pomiarów, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji oraz wszelkich załączników tworzących jedną całość,
-W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi urządzeniami sieci uzbrojenia terenu Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zaprojektować je i przebudować lub zabezpieczyć,
-Zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem,
-Sporządzenie planu BIOZ,
-Sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie terenu budowy,
-Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
- inne (określone szczegółowo w dokumentach zamówienia dołączonych do postępowania).

Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą:
1) SWZ pkt 5.4,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Przedmiaru robót,
4) załącznika z projektu docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 978544,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jabłówku dz. nr 2.
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’. Roboty obejmują m.in.:
- zebranie wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych o długości 550 mb i szerokości 4,0 m wraz z podsypką piaskowo-cementową o gr. 5 cm,
- wykonanie 2 mijanek o szerokości 1,0 m i długości (bez skosów) 25,0 m z płyt betonowych wielootworowych typu yomb,
- plantowanie poboczy,
- żwirowanie nawierzchni,
- Zapewnienie obsługi geodezyjnej,
- Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
- Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w dokumentacji przetargowej,
- Wykonanie wszelkich innych robót, prac, sprawdzeń, pomiarów, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji oraz wszelkich załączników tworzących jedną całość,
- W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi urządzeniami sieci uzbrojenia terenu Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zaprojektować je i przebudować lub zabezpieczyć,
- Zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie terenu budowy,
- Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
- inne...
Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą:
1) SWZ pkt 5.4.,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Przedmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 507648,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441052,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595846,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441052,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAJLAND Ryszard Landowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921838700

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441052,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324595,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408431,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324595,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR Reszczyńscy spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193012996

7.3.4) Miejscowość: Rokocin

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324595,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszystkie kwoty podane w ogłoszeniu są kwotami brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.