Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336228/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00357922/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00422091/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa budynku szkoły o halę sportową z zapleczem przy Zespole Szkół im. Władysława Łokietka w Lubaszczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nakielski
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350866
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. H. Dąbrowskiego 54
1.4.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 52 386 66 33
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nakielski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374571
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00336228
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
175
Po zmianie:
280
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i wymienionej w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie:
1) terminu realizacji całości zamówienia,
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą strony umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania zdarzenia nieprzewidywalnego,
b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej) lub mającego wpływ na możliwość skrócenia realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub skrócony stosownie do dokonanych obustronnych uzgodnień,
c) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, tj. w sytuacji gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawcy do wprowadzonych zmian. Przesunięcie terminu może objąć czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbędny do pozyskania przez Wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac,
d) w przypadku innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
e) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia,
f) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
g) na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia niewynikających z winy Wykonawcy.
2) warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności,
3) kierownika budowy, pod warunkiem zachowania kwalifikacji zawodowych,
4) zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i będą:
a) powodować obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy lub,
b) powodować poprawienie parametrów technicznych lub,
c) wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
2. Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji zadaszenia hali wg projektu producenta takich konstrukcji. Warunkiem zastosowania takiego rozwiązania jest:
a) zachowanie wszystkich pozostałych parametrów określonych w projekcie budowlanym w tym m.in. gabarytów, rozwiązań architektonicznych, parametrów technicznych itp.;
b) uzyskanie akceptacji zamawiającego oraz autora projektu;
c) wykonanie przez wykonawcę projektu technicznego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego oraz uzyskanie niezbędnych zgód na zastosowanie takiego rozwiązania zgodnie z wymogami przepisów;
d) niezwiększenie wynagrodzenia umownego oraz kosztów eksploatacji i konserwacji obiektu.
3. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i wymienionej w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie:
1) terminu realizacji całości zamówienia,
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą strony umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania zdarzenia nieprzewidywalnego,
b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej) lub mającego wpływ na możliwość skrócenia realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub skrócony stosownie do dokonanych obustronnych uzgodnień,
c) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, tj. w sytuacji gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawcy do wprowadzonych zmian. Przesunięcie terminu może objąć czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbędny do pozyskania przez Wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac,
d) w przypadku innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
e) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia,
f) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
g) na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia niewynikających z winy Wykonawcy.
2) warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności,
3) kierownika budowy, pod warunkiem zachowania kwalifikacji zawodowych,
4) zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i będą:
a) powodować obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy lub,
b) powodować poprawienie parametrów technicznych lub,
c) wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
2. Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji zadaszenia hali wg projektu producenta takich konstrukcji. Warunkiem zastosowania takiego rozwiązania jest:
a) zachowanie wszystkich pozostałych parametrów określonych w projekcie budowlanym w tym m.in. gabarytów, rozwiązań architektonicznych, parametrów technicznych itp.;
b) uzyskanie akceptacji zamawiającego oraz autora projektu;
c) wykonanie przez wykonawcę projektu technicznego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego oraz uzyskanie niezbędnych zgód na zastosowanie takiego rozwiązania zgodnie z wymogami przepisów;
d) niezwiększenie wynagrodzenia umownego oraz kosztów eksploatacji i konserwacji obiektu.
3. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.
Dodatkowo Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT oraz, stosownie do treści art. 439 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zmiany te zostały opisane w §15 ust. 4-19 projektu umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-21 09:00
Po zmianie:
2024-07-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-21 09:15
Po zmianie:
2024-07-18 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-20
Po zmianie:
2024-08-16
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025r".
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.