eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UłężBudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ułęż

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Ułęż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułęż 168

1.5.2.) Miejscowość: Ułęż

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-504

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818667028

1.5.8.) Numer faksu: 818667028 wew. 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaulez.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaulez.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugulez.bip-e.pl/gu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d7cdcd-0b74-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067326/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie gminy Ułęż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2073983,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż”. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie 3 zadań
1) Zadanie nr 1: budowa sceny widowiskowej i placu wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół: Scena o
max. wymiarach zewnętrznych: 9,0 m x 13,6 m. Ściana oporowa w kształcie litery „L” o długości: 13,1 mb + 14,0 mb.
Najmniejsza odległość sceny zewnętrznej od istniejącego budynku GOK (gminny ośrodek kultury) wynosi 13,6 m.
Najmniejsza odległość ściany oporowej od granicy z sąsiednią działką budowlaną wynosi 19,3 m.
Plac wielofunkcyjny o wymiarach: 13,0 m x 30,0 m został zaprojektowany w zachodniej części działki nr 285/2. Najmniejsza odległość placu istniejącego budynku GOK (Gminny Ośrodek Kultury) wynosi 15,9 m.
2) Zadanie nr 2: budowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla sportowców przy gminnym obiekcie sportowym w Ułężu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sobieszynie:
a) branża budowlana:
- ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na podkładzie z chudego betonu,
- ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej,
- ściany nośne murowane z pustaków gazobetonowych gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 18 cm,
- trzpienie żelbetowe monolityczne,
- nadproża z belek prefabrykowanych L-19,
- wieńce żelbetowe monolityczne,
- ścianki działowe z bloczków gazobetonowych gr. 6 i 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej,
- strop monolityczny gr. 18 cm,
- konstrukcja dachowa drewniana, pokrycie blachodachówką,
- orynnowanie i rury spustowe z elementów stalowych powlekanych,
- tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami akrylowymi i ceramicznymi, w pomieszczeniach sanitarnych
glazura,
- posadzki betonowe wylewane zbrojone siatką stalową, wykończenia posadzek z płytek gres,
- stolarka okienna z profili PCW, drzwiowa wewnętrzna naminowana HPL, drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych.
b) branża elektryczna:
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja zasilająca,
- instalacja gniazd wtyczkowych,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja przeciwporażeniowa i przepięciowa,
-instalacja fotowoltaiczna,
c) branża sanitarna:
- instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych,
- ciepła woda użytkowa z podgrzewaczy przepływowych oraz bojlerów elektrycznych,
- zasilanie poprzez przyłącze śr. 40 mm.
- instalacja kanalizacyjna z rur polietylenowych,
- odprowadzenie ścieków do bezodpływowego zbiornika pojemności 10 m3.
3) Zadanie nr 3: przebudowa i termomodernizacja Strażnicy OSP w miejscowości Sarny:
Zakres robót obejmuje wykonanie sufitu powieszanego z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych na całość budynku,
oraz ścian z płyt gipsowo kartonowych montowanych na konstrukcji stalowej. Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu kuchni. Wykucie nowego otworu drzwiowego i zamurowanie w ścianie Sali. Wykonanie na strychu podłogi technicznej z płyt OSB gr. 18 mm. Umożliwiającej przejście. Montaż ościeżnic drewnianych, metalowych i drzwi wewnętrznych. Montaż
parapetów wewnętrznych. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią oraz montaż opraw LED i gniazd.
Zamontowanie włazu strychowego w pomieszczeniu garażu. Ocieplenia stropu wełną mineralną, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie płytek gresowych wraz z cokolikiem. Ułożenie kostki z tyłu budynku. Kostka materiał inwestora.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem postanowień SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Gmina Ułęż, zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 t. j.) informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż”, na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Pzp – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 551 000,00 złotych.
W postępowaniu zostały złożone oferty (na kwoty odpowiednio: 2 780 000,00 zł, 2 986 999,99 zł, 2 919 405,00 zł, 2 939 700,00 zł, 2 976 510,82 zł, 2 705 027,33 zł), których wartość przekraczała środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.