eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreñskSukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-10-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szreñsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szreñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38

1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szrensk.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-415d9ecc-4307-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00374587

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.szrensk.biuletyn.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej szrensk@szrensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania mini portalu (dostêpnym na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz regulaminie ePUAP. Szczegó³owe informacje okre¶la SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Szreñsku, ul. Plac Kanoniczny 10, 06-550 Szreñsk. Dane kontaktowe: 23 653 40 38;
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Szreñsku, mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± adresu: inspektor@odo.info.pl
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze IPR.ZP.271.2.13.2022pn. „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023”
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710),
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) zwanej dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8.Nie przys³uguje Pani/Panu natomiast:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPR. ZP.271.2.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2022/2023”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, o ³±cznej ilo¶ci 115 000 litrów (sto piêtna¶cie tysiêcy litrów) do nastêpuj±cych kot³owni:

Gminnego O¶rodka Kultury w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 6 000 l
Gminnego O¶rodka Zdrowia w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 800 1
Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 20 000 l
OSP w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 000 l

Uwaga: Podana powy¿ej ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju zale¿na bêdzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi).
Dostarczany olej opa³owy lekki powinien posiadaæ parametry techniczne dopuszczaj±ce produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C96024:2011.
Parametry oleju:
- Warto¶æ opa³owa, min.42,6 MJ/kg
- Temperatura p³yniêcia, max -20 ° C
- Temperatura zap³onu min. 56° C
- Gêsto¶æ w temp. 15°C max. 860 kg/m3
- Lepko¶æ kinetyczna w 20°C, max 6,00 mm2/s
- Sk³ad frakcyjny do 250°C. max 65 % (V/V)
- Sk³ad frakcyjny do 350°C, min.85% (V/V)
- Pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max.0,3 % (m/m)
- Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
- Zawarto¶æ siarki, max 0,10% (m/m)
- Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg
- Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max 24 mg/kg
- Kolor czerwony
Na potwierdzenie w/w parametrów, do ka¿dej partii dostarczanego oleju opa³owego dostarczony bêdzie aktualny dokument potwierdzaj±cy pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju oraz pobierana bêdzie próbka oleju wg zasad szczegó³owo okre¶lonych w umowie.

Wykonawca dostarczy olej opa³owy specjalistycznym transportem wyposa¿onym w sprzêt do pomiaru z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji,

Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju opa³owego (¶wiadectwo jako¶ci) - przy ka¿dej dostawie.

Wielko¶æ jednorazowej partii (tj. zamówienia jednostkowego) okre¶lana bêdzie w przybli¿eniu i zg³aszana przez Zamawiaj±cego telefonicznie. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w czasie zaoferowanym przez Wykonawcê od momentu zg³oszenia od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00-15.00 od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ oferowany czas dostaw nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena: 60% -K1
Termin p³atno¶ci: 20%- K2
Termin realizacji zamówienia jednostkowego: 20%- K3

Maksymaln± liczbê punktów w kryterium cena K1 (60 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto, pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cena oferty najni¿szej brutto
ilo¶æ punktów w kryterium K1 badanej oferty = ……….…………… x 60%
Cena badanej oferty brutto

Maksymaln± liczbê punktów w kryterium termin p³atno¶ci K2 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy termin p³atno¶ci, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
oferowany termin p³atno¶ci badanej oferty
ilo¶æ punktów w kryterium K2 badanej oferty = ……………..…………………… x 20%
najd³u¿szy oferowany termin p³atno¶ci

w przypadku nie okre¶lenia w ofercie przez Wykonawcê terminu p³atno¶ci przyjêty zostanie termin 14 dni natomiast w przypadku okre¶lenia przez wykonawcê terminu p³atno¶ci powy¿ej 30 dni i tak zostanie przyjêtych 30 dni
Najkrótszy dopuszczalny przez Zamawiaj±cego termin p³atno¶ci wynosi 14 dni, a najd³u¿szy 30 dni.
Maksymaln± liczbê punktów w kryterium termin realizacji zamówieñ jednostkowych K3 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem

najkrótszy oferowany termin realizacji
zamówieñ jednostkowych
ilo¶æ punktów w kryterium K3 badanej oferty = …………...……….. x 20%
oferowany termin realizacji
zamówieñ jednostkowych badanej oferty

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce terminy realizacji dostaw jednostkowych 1, 2, 3 dni.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin pLatno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ternim realizacji zamówieñ jednostkowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
8.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
8.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
8.2.2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia,

8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 200 000 PLN (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
Do przeliczenia warto¶ci finansowej wystêpuj±cej w innej walucie ni¿ PLN zamawiaj±cy zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia nie bêdzie publikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu.

8.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, Za³±cznik nr 7 do SWZ
b) aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Do polisy Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy jej op³acenie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) pe³nomocnictwo – gdy umocowanie osoby lub osób sk³adaj±cych ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych:
Dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu w tym do z³o¿enia oferty lub z³o¿enia oferty i podpisania umowy nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej-penomocnictwo udzielone liderowi.
c) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³acznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp- (je¿eli dotyczy)
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy
d) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa(je¿eli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.3.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 8.2.2. musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców.
8.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 8.2.3. musi spe³niæ przynajmniej jeden z partnerów sk³adaj±cych wspóln± ofertê
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia , o których mowa w pkt. 11.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± bark podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian.. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie dotycz±cym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
3. Zamawiaj±cy, dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie powsta³ych z winy Wykonawcy
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê podwykonawcy. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej niezw³ocznie od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Wykonawca.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1 Pzp zmiana danych teleadresowych z zastrze¿eniem zapisów w ust. 6.
6. Strony obowi±zane s± informowaæ siê niezw³ocznie o wszelkich zmianach
dot. swojej reprezentacji oraz danych adresowych. W przypadku zaniechania
obowi±zku informacyjnego korespondencja skierowana na pierwotny adres uwa¿ana
bêdzie za dorêczon± z dniem nadania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.