eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkół nr 129 przy ul. Koncertowa 4 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkół nr 129 przy ul. Koncertowa 4 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkół nr 129 przy ul. Koncertowa 4 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731a346b-f7e6-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Remont dachu Zespołu Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1555230,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na kompleksie budynków będących
częścią połączonych ze sobą łącznikami budynków oświatowych:
Szkoły Podstawowej nr 303 im. Fryderyka Chopina i CLXVI Liceum Ogólnokształcącego
z Oddziałami Sportowymi w Zespół Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie wraz z budynkiem Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 18.
Realizacja prac remontowych została zaplanowana na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i elementów odprowadzających wodę z dachu.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót oraz Przedmiar robót.
Prace przewidziane do wykonania obejmują:
1) zerwanie istniejącego pokrycia dachowego z 6 (sześciu) warstw papy termozgrzewalnej,
2) naprawę podłoża betonowego pod powłoki izolacyjne i nowe pokrycie papowe,
3) rozbiórkę i odtworzenie kominów o zniszczonych wiązaniach murowych elementów ceramicznych,
4) rozbiórkę i odtworzenie czapek kominowych,
5) skucie i odtworzenie odparzonych tynków ścian kominów,
6) rozbiórkę obróbek blacharskich przeznaczonych do wymiany,
7) częściowy demontaż i ponowne odtworzenie obróbek blacharskich świetlików dachowych (materiał z odzysku). Rozbiórkę obróbek świetlików należy wykonać pod nadzorem Wykonawcy remontu świetlików – remont wykonany w 2023 r. i objęty gwarancją.
8) wymianę wpustów dachowych,
9) wykonanie dwuwarstwowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
10) wykonanie pokrycia dachu Forum membraną hydroizolacyjną bezspoinową,
11) montaż listew dociskowych wokół kominów i ścian świetlików,
12) montaż izoklinów styropianowych,
13) montaż wodoodpornych płyt OSB (gr.18 mm) pod obróbki blacharskie,
14) montaż obróbek blacharskich
15) izolacja z papy asfaltowej na sucho pod obróbki blacharskie (obróbka attyk),
16) demontaż 3 szt. świetlików dachowych z poliwęglanu wraz z podkonstrukcją stalową,
17) montaż 3 szt. świetlików dachowych o konstrukcji wsporczej aluminiowej słupowo-ryglowej. Szyba zewnętrzna hartowana, szyba wewnętrzna hartowana i laminowana. Współczynnik U=1,7W/m2K. Jedna kwatera świetlika otwierana siłownikiem elektrycznym.
( w cenie należy ująć obróbkę świetlików wewnątrz pomieszczeń wraz z zabudową z płyt GK i wełny mineralnej).
18) Wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz z wykonaniem pełnego protokołu pomiaru rezystancji i uziemienia oraz ciągłości połączeń. Zamawiający posiada archiwalny Projekt wymiany instalacji odgromowej wraz z rzutem dachu z naniesioną instalacją odgromową:
a) demontaż zwodów poziomych i pionowych oraz wsporników odstępowych i złączy kontrolnych instalacji przed remontem dachu,
b) montaż zwodów poziomych i pionowych instalacji mocowanych na wspornikach obsadzanych po zakończonym remoncie dachu. Przewody z drutu stalowego ocynkowanego DFeZn ᴓ 8mm przyłączać do istniejących projektowanych złącz pomiarowych połączonych istniejącym uziomem budynku,
c) instalację naciągową wykonać stosując uchwyty naciągowe rzymskie,
d) pomiary kontrolne otoku,
e) montaż masztów wolnostojących (obciążnik 27130 fi12 / fi8 x 2000mm i 27150 fi12 / fi8 x4000mm)
f) montaż iglic typu Iglica kominowa.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
1. Klauzula społeczna
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w pkt 2) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace:
• prace przygotowawcze,
• roboty dekarskie,
• roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne
4) Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
2.Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
3. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie zawiera wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5a do SWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ;
4) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261910-6 - Naprawa dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1489000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2561454,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1489000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252995999

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1489000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.