eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiOpracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpisarska@tcz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d9fc5c8-f59b-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp.zo.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9fc5c8-f59b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/Sp./2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni .diagnostycznych współpracujących z SOR – pracownia TK i pracownia endoskopowa wraz z dostawą TK z UPS z dostosowaniem pomieszczenia pod TK w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim. Zadanie realizowane jest w związku z zawartą Umową Nr DOI/FM/SMPL/93/MDSOR/2023/2051/420 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pn. „SOR Tomaszów - modernizacja i doposażenie”. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) W zakresie projektuj:
1) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych modernizowanej części istniejącego budynku wraz z inwentaryzacją źródeł gazów medycznych oraz inwentaryzacją części budynku, które nie znajdują się w zakresie objętym projektem, lecz mają bezpośredni wpływ na inwestycję;
2) wykonanie wielobranżowej koncepcji architektoniczno-konstrukcyjno-instalacyjnej zaakceptowanej przez Zamawiającego;
3) wykonanie ekspertyzy lub opinii dotyczącej stanu technicznego części budynku istniejącego, który obejmuje zakres opracowania (w przypadku niemożliwości spełnienia wymagań obowiązujących przepisów, w tym przepisów Prawa Budowlanego);
4) uzyskanie zgody na odstępstwa od obowiązujących przepisów, w tym w szczególności przepisów
w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej i higieniczno-sanitarnych, tylko w uzasadnionych
przypadkach;
5) sporządzenie pełno branżowego projektu budowlanego na podstawie zatwierdzonej koncepcji
przez Zamawiającego;
6) sporządzenie pełno branżowego projektu technicznego na podstawie zatwierdzonej koncepcji
przez Zamawiającego;
7) uzyskanie uzgodnień rzeczoznawcy do spraw higieniczno-sanitarnych;
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych,
niezbędnych do realizacji inwestycji wymaganych Prawem Budowlanym lub odrębnymi przepisami
9) wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w uzgodnieniu z zamawiającym;
zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023.poz.682 z późn. zm.).
10) dokumentacja projektowa winna zawierać rozwiązania zapewnianiające dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie przedmiotu umowy, mając na uwadze wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, tj.:
a. zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków,
b. instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych,
c. zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy,
d. zapewnienie wstępu do budynku osobie korzystającej z psa asystującego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573, z późn. zm.),
e. zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób.

b) W zakresie robót budowlanych wraz z instalacjami:
1) wykonanie rozbiórek i kompletnych robót budowlano-instalacyjnych na podstawie wykonanych i zatwierdzonych projektów;
2) dostawę oraz montaż wyposażenia trwale związanego z budynkiem, białego montażu wraz z armaturą i akcesoriami, zgodnie z projektem i technologią;
3) na niskim parterze: wykonanie kompletnych instalacji do opracowań diagnostycznych współpracujących z SOR – pracowni tomografii komputerowej i pracowni endoskopowej wraz z wydzieloną komunikacją;
4) na wysokim parterze: wykonanie kompletnych instalacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi poza SOR, w szczególności pomieszczeń technicznych zlokalizowanych na niskim parterze;
5) wykonanie kompletnego podłączenia instalacji nowoprojektowanych do punktów źródłowych w szpitalu i tranzytów instalacji poza obszarem objętym zakresem opracowania do projektowanych pomieszczeń;
6) wykonanie kompletnych instalacji w pomieszczeniach niskiego parteru;
7) wykonanie dróg ewakuacyjnych, instalacji uwzględniających potrzeby i zabezpieczenia ochrony przeciwpożarowej;
8) wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, instalacji gazów medycznych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz systemu zasilania IT;
9) opracowanie dokumentacji powykonawczej stanu rzeczywistego na dzień odbioru prac;
10) uzyskanie niezbędnych opinii oraz decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zgłoszenia zakończenia robót do PINB oraz wszelkich niezbędnych procedur administracyjnych,

c) W zakresie doposażenia:
1) sporządzenie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem wyposażenia w celu przygotowania materiałów dla Zamawiającego oraz potwierdzenia zgodności wyposażenia z projektami wykonawczymi, w szczególności podłączenia i kompletność instalacji;
2) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem medycznym wraz z ich szczegółową specyfikacją techniczną oraz planem rozmieszczenia;
3) zatwierdzenie do realizacji w/w projektów przez Zamawiającego;
4) dostawę i montaż sprzętu medycznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wraz z oprogramowaniem, licencją jeżeli jest ono wymagane do obsługi dostarczanej aparatury;
5) sporządzenie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu;
6) dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego i elementów wyposażenia zgodnie z wymaganiami opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym (TK)
7) opracowanie projektu osłon radiologicznych dla pomieszczeń, w których wykorzystywane będzie
promieniowanie jonizujące, uzgodnionego z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w
Oddziale Higieny Radiacyjnej;
8) uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych procedur administracyjnych w celu uruchomienia urządzeń;
9) uruchomienie sprzętu medycznego i elementów wyposażenia zgodnie z wymaganiami i aktualnymi przepisami.

Szczegółowy zakres inwestycji zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym i załącznikach, w projekcie koncepcyjnym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11817002,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11817002,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11817002,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732936293

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia: 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej -A.DO XXI Sp. z o. o., ul. Trybunalska 38, 60- 325 Poznań
Część 2. Wykonanie części robót budowlanych i części robót instalacyjnych - Na etapie składania ofert nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11817002,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.