eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza"Amfiteatr pełen życia"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Amfiteatr pełen życia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Amfiteatr pełen życia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e264c7d3-e5de-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 AMFITEATR PEŁEN ŻYCIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Amfiteatr pełen życia” obejmujących:
1.1. Dostawę oraz montaż tężni solankowej wraz z zespołem pergoli towarzyszących obiektowi tężni,
1.2. Dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławek parkowych, ławek parkowych o podwyższonym siedzisku, ławek parkowych indywidualnych przy obiekcie tężni, placyku parkingowego dla rowerów wraz ze stojakami, tablic informacyjnych).
1.3. Budowę ciągów komunikacyjnych wraz z układem ciągów pieszych umożliwiających poruszanie się osób ze specjalnymi potrzebami.
1.4. Budowę instalacji oświetlenia parkowego.
1.5. Budowę zjazdu z drogi ul. Al. Zwycięstwa na potrzeby dojazdu do tężni wyłącznie dla służb technicznych.
1.6. Budowę miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
1.7. Przeniesienie kolidujących ławek betonowych do nowej lokalizacji zgodnie z częścią rysunkową.
1.8. Budowę infrastruktury technicznej tężni ( zbiornika wraz z armaturą i instalacjami zasilającymi).
1.9. Budowę przyłącza wody.
1.10. Budowę przyłącza elektrycznego wraz z instalacją (oświetlenie terenu, szafki elektryczne dla potrzeby imprez okolicznościowych jak i dedykowane do obsługi technicznej tężni.
1.11. Wykonanie uzupełnienia trawników zgodnie z zagospodarowaniem terenu, a także w miejscu prowadzenia prac budowlanych,
1.12. Wykonanie informacji wizualnej w formie układu liter przestrzennych z napisem "ZĄBKOWICE" mocowanych na podkonstrukcji do pergoli nad tężnią.
1.13. Wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik do 6 do SWZ- dokumentacja techniczna.

2. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z:
2.1. złożoną ofertą
2.2. wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2.3. postanowieniami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ,
2.4. przedmiarami robót,
2.5. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
2.6. dokumentacją projektową
2.7. obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej.

3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
3.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane.
3.2. Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3.3. Ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów.
3.4. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
3.5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
3.6. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
3.7. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.8. Zarządzeniem nr 1686.2021 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 07.04.2021 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy.
3.9. Ujednoliconym Katalogiem Elementów Małej Architektury dla Dąbrowy Górniczej – stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga:
Ilekroć w treści niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.

4. Wymóg dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.1. Wszystkie nawierzchnie musza być równe, antypoślizgowe i dobrze odprowadzające wodę. Układ ciągów pieszych winien umożliwiać poruszanie się osobom ze specjalnymi potrzebami.
4.2. Ciąg pieszy winien posiadać szer. 2,5 m z oznakowaniem poziomym dla osób niepełnosprawnych w postaci pasa płytek chodnikowych integracyjnych prowadzących.
4.3. Na fragmencie chodnika w części zachodniej należy zastosować kostkę uszorstnioną.
4.4. Przy istniejących schodach należy wymienić istniejącą kostkę na integracyjną koloru żółtego przed rozpoczęciem biegu schodów i spoczynków. Krawędzie schodów winny być pomalowane farbą do betonu w kolorze żółtym.
4.5. Przy placu głównym projektuje się dodatkowe dwa stanowiska dla osób niepełnosprawnych na wózkach.
4.6. W obrębie amfiteatru należy zapewnić miejsca do odpoczynku wyposażone w ławki z oparciami oraz podłokietnikami ułatwiającymi siadanie i wstawanie. Dopuszcza się zastosowanie typowych ławek parkowych z uwzględnieniem zakresu dla osób ze szczególnymi potrzebami (wyższe siedzisko ~52 cm, poręcze, miejsce dla parkowania dla osoby na wózku).
Miejsce postoju dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim powinno mieć głębokość co najmniej 140 cm i szerokość 90 cm.
4.7. Tablica informacyjna wraz ze wskazaniem kierunku dojścia do tężni i amfiteatru musi zostać zamontowana na wysokości umożliwiającej odczyt osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich oraz posiadać czytelną czcionkę.

II. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Na przedmiot umowy, ustala się okres gwarancji jakości na okres minimum 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
2. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres równy deklarowanemu okresowi gwarancji jakości.
3. Szczegółowe zapisy dot. gwarancji i rękojmi zawiera §17 projektu umowy.

III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca
załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej.
5. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż
powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.

IV. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy : od daty zawarcia umowy
2. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
3. Termin zakończenia obowiązywania umowy określa się na: dzień przekazania obiektu użytkownikowi, lecz nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023150,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244126,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023150,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max-Bud1 Tomasz Warchala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641-23-98-908

7.3.3) Ulica: Zgrzebnioka 4/9

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-705

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa tężni solankowej- Illudia Sp. z o.o.
Branża elektryczna- nazwa Podwykonawcy nie jest znana na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023150,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.