eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty"Zakup i dostawa gazy płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMAX Sp. z o.o. w Kętach"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa gazy płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMAX Sp. z o.o. w Kętach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc0203e8-10ff-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa gazy płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMAX Sp. z o.o. w Kętach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0203e8-10ff-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PK/03/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 417600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMAX” Spółka z o.o. w Kętach ul. Mickiewicza 8 gazy płynnego (LPG) na potrzeby Stacji paliw.
Zakup i dostawa gazu płynnego LPG dla potrzeb Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Spółka z o.o. w Kętach w szacunkowej ilości do 240 000 litrów. Zamawiający zastrzega, że podana powyżej ilość szacunkowego zapotrzebowania na gaz LPG w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie ilościowej. Rozliczenia prowadzone będą przy zachowaniu upustów podanych w ofercie. Zamawiający deklaruje zamówienie co najmniej 70% szacowanej ilości gazu LPG w okresie trwania umowy.
2. Zamawiane paliwo będzie wykorzystywane przez Zamawiającego do sprzedaży detalicznej, jak i na użytek własny - dla potrzeb Stacji Paliw zlokalizowanej pod adresem: ul. Mickiewicza 8, 32-650 Kęty.
3. Oferowany przez Wykonawcę gaz płynny LPG musi spełniać parametry określone wymaganiami prawnymi obowiązującymi w Polsce:
a) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 15 lipca 2021 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2021r., poz. 1293 ze zm.),
b) Rozporządzenie Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 2336 ze zm.),
c) - gaz płynny LPG o kodach CN: 2711 12, 2711 13, 2711 19 00,
d) PN-EN 589+A1:2022-07.
4. Zamawiający wymaga aby na każde telefoniczne lub e-mail zgłoszenie zapotrzebowania na dostawę gazu Wykonawca dostarczał je w ciągu 24 godzin, własnymi, sprawnymi środkami transportu, do stacji tankowania pojazdów przy PK KOMAX w Kętach, ul. Mickiewicza 8, zamówioną ilość gazu.
5. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia będzie obejmowała około 4000 – 6000 litrów.
6. Dostawa gazu dokonywana będzie od poniedziałku do soboty, bez niedziel i dni świątecznych oraz wolnych od pracy.
7. Zakup gazu płynnego LPG dokonywany będzie z uwzględnieniem: ceny hurtowej dla województwa małopolskiego według aktualnych notowań autogazu dla każdego tygodnia, publikowanej w ogólnodostępnym portalu internetowym

https://www.orlen.pl/pl/dla biznesu/hurtowe-ceny-paliw#autogaz-hurt

z uwzględnieniem oferowanego przez Wykonawcę stałego – niezmiennego w całym okresie obowiązywania umowy, upustu liczbowego od ceny netto za 1 litr i ilości danej partii dostarczonego gazu LPG.
8. Ilość dostarczonego do stacji tankowania pojazdów Zamawiającego gazu LPG każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z zalegalizowanego licznika autocysterny, którą dostarczono gaz płynny do stacji Zamawiającego.
9. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości - dokument określający parametry jakościowe dostarczonego gazu LPG i ich zgodność z wymaganiami przepisów określonych w punkcie 3) powyżej. Powyższy dokument powinien być opatrzony pieczęcią laboratorium wykonującego badanie próbki dostarczonej partii gazu LPG.
10. Wykonawca wraz z fakturami za dostarczony gaz LPG, przedstawi dokumenty potwierdzające dostawę w określonej ilości (WZ lub inne dokumenty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby na fakturze uwidoczniona była cena sprzedaży gazu LPG, oferowany rabat – upust oraz cena po upuście.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTER S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050835467

7.3.3) Ulica: ul. Legionowa 28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-281

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

BARTER S.A.
ul. Legionowa 28
15-281 Białystok

Cena ofertowa brutto: 566 784,00 zł brutto

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.