eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie naprawy elewacji ściany budynku mieszkalnego przy ul. Barwnej 8 w Warszawie, należącego do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie naprawy elewacji ściany budynku mieszkalnego przy ul. Barwnej 8 w Warszawie, należącego do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie naprawy elewacji ściany budynku mieszkalnego przy ul. Barwnej 8 w Warszawie, należącego do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa87fe5-149c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.56 Wykonanie naprawy elewacji ściany budynku mieszkalnego przy ul. Barwnej 8 w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 62/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44377,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa elewacji ściany budynku mieszkalnego przy ul. Barwnej 8
w Warszawie, należącego do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Naprawa ta ma służyć przygotowaniu ściany północnej budynku pod wykonanie na niej muralu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1. Prace porządkowe i przygotowawcze:
1) montaż rusztowań wraz z siatkami zabezpieczającymi,
2) zabezpieczenie okien, wejść do budynku i drzwi,
3) demontaż i zabezpieczenie tablic i innych elementów do ponownego montażu,
4) demontaż skorodowanych kotw stalowych, uchwytów na flagi i rury spustowej,
5) usuniecie punktowe starego niezwiązanego tynku,
6) oczyszczenie i zmycie podłoża,
7) uprzątniecie terenu.

2. Roboty budowlane:
1) zabezpieczenie biobójcze powierzchni,
2) gruntowanie istniejącego tynku,
3) dodatkowe kołkowanie istniejącego docieplenia,
4) podwójna warstwa zbrojna na istniejącej wyprawie tynkarskiej lub związanej warstwie zbrojnej,
5) montaż profili ochronnych narożnikowych,
6) malowanie elewacji,
7) ponowny montaż tablic i innych zdemontowanych elementów,
8) montaż nowych uchwytów do flag oraz nowej rury spustowej PCV fi. 110 mm.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy stanowiącej realizację zamówienia na wykonanie naprawy schodów wejściowych do budynków przy ul. Kłobuckiej 16B i przy ul. Kłobuckiej 18D w Warszawie, należących do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji przedmiotu umowy zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności, tj. oczyszczenie i zmycie podłoża, zabezpieczenie okien, zabezpieczenie biobójcze podłoża, oczyszczenie, zmycie i gruntowanie istniejącego tynku strukturalnego, kołowanie istniejącego docieplenia, naniesienie warstwy zbrojnej na istniejącej zaprawie tynkarskiej lub związanej warstwie zbrojnej na ścianach, malowanie elewacji, wywiezienie gruzu.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6a do SWZ,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ,
4) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44092 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44092 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44092 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Paweł Szymusik

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FHUB DANILUK Dorota Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242937807

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44092 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.