eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemętŚwiadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2024/2025 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2024/2025 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2024/2025 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5e84725-2e02-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2024/2025 w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w punkcie 13. SWZ "13. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI" oraz 14. SWZ "14. KWESTIE FORMALNE ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM OFERTY".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy Przemęt z siedzibą w Urzędzie Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, dane kontaktowe: urzad@przemet.pl, 65 549 60 71, 65 615 69 49.
2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@przemet.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610.
3. Cele przetwarzania | podstawa prawna
• Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
• Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy,
• Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami | art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5.
4. Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
5. Odbiorcy:
• osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych),
• Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
6. Przysługujące Pani/Panu prawa:
• Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP),
• Prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia danych - (zgodnie z art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
• Prawo żądania usunięcia danych,
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania),
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Przemęt do szkół podstawowych i przedszkoli,
w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do placówek oświatowych na terenie Gminy Przemęt na podstawie ustalonego rozkładu jazdy na liniach komunikacyjnych na wyznaczonych trasach i przystankach, których cena biletów powinna uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r.
o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295).
3.3. Szkoły podstawowe i przedszkola, które będą obsługiwane w ramach przedmiotowego zamówienia w granicach ustalonych obwodów oraz według wstępnie określonych tras i godzin (Załącznik nr 10 do SWZ):
3.3.1. Szkoła Podstawowa im. Edwarda Tomińskiego w Buczu oraz Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Buczu obwód: Barchlin, Biskupice, Bucz, Bucz Nowy, Bucz Dębina, Popowo Stare, Poświętno, Sączkowo, Sokołowice;
3.3.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kluczewie obwód: Borek, Siekowo, Kluczewo;
3.3.3. Zespół Szkół w Przemęcie oraz Przedszkole Samorządowe w Przemęcie obwód: Błotnica, Olejnica, Perkowo, Przemęt, Radomierz, Siekówko, Starkowo;
3.3.4. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Kaszczorze obwód: Górsko, Kaszczor, Osłonin, Wieleń;
3.3.5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochach oraz Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Mochach, Przedszkole Samorządowe w Nowej Wsi obwód: Nowa Wieś, Mochy, Solec, Solec Nowy.
3.4. Wymagania zamawiającego:
3.4.1. Usługa przewozu uczniów ma być świadczona minimum 7 środkami transportu spełniającymi warunki udziału w postępowaniu:
 minimum 2 autobusy posiadające po min. 60 miejsc siedzących każdy, świadczące usługi przewozu uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Edwarda Tomińskiego w Buczu oraz Przedszkola Samorządowego
z Oddziałem Integracyjnym w Buczu;
 minimum 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Kluczewie;
 minimum 1 autobus posiadający min. 60 miejsc siedzących, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Zespołu Szkół w Przemęcie, Przedszkola Samorządowego w Przemęcie;
 minimum 1 autobus posiadający min. 54 miejsca siedzące, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego z Oddziałem Integracyjnym w Kaszczorze;
 minimum 1 autobus posiadający min. 60 miejsc siedzących, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II
w Mochach oraz Przedszkola Samorządowego z Oddziałem Integracyjnym w Mochach; Przedszkola Samorządowego w Nowej Wsi;
 minimum 1 autobus rezerwowy posiadający min. 40 miejsc siedzących.
3.5. Pod pojęciem uczeń należy rozumieć dziecko objęte obowiązkiem szkolnym
oraz dziecko objęte przygotowaniem przedszkolnym.
3.6. Do danej szkoły podstawowej uczniowie będą dowożeni z miejscowości znajdujących się w obwodzie danej szkoły podstawowej. Trasę, w tym ilość kursów oraz godziny przewozu uczniów ustali Wykonawca z Zamawiającym przed dniem 02.09.2024 r. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji tras przewozu uczniów do szkół podstawowych.
3.7. W zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia innego rozkładu jazdy po zawiadomieniu Wykonawcy w związku ze zmianą ilości kursów, zmianą godzin przywozu i odwozu, zmianą liczby uczniów. Jednakże zmiany te nie będą powodować zmiany ceny jednostkowej biletu miesięcznego.
3.8. Przewóz uczniów musi:
3.8.1. być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych wynikającymi z planów lekcji roku szkolnego 2024/2025 w tym egzaminów, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, itp. Wszyscy uczniowie muszą być przywiezieni do szkół podstawowych najpóźniej na 5 min. przed rozpoczęciem zajęć szkolnych.
3.8.2. Godziny dowozu muszą:
 umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć szkolnych,
 uwzględniać możliwie jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży,
 zapewniać uczniom miejsca siedzące w autobusie.
3.9. Szacunkowa liczba uczniów uprawnionych do korzystania z usług:
3.9.1. Szkoła Podstawowa im. Edwarda Tomińskiego w Buczu oraz Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Buczu – łącznie 186 uczniów,
3.9.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kluczewie – łącznie 92 uczniów,
3.9.3. Zespół Szkół w Przemęcie oraz Przedszkole Samorządowe w Przemęcie – łącznie 155 uczniów,
3.9.4. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Kaszczorze – łącznie 87 uczniów,
3.9.5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochach, Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Mochach – łącznie 160 uczniów.
3.10. Ogółem szacunkowa liczba dowożonych uczniów w ramach całego zamówienia będzie wynosić 680. Szacunkowa ilość biletów miesięcznych to 6800 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – waga kryterium 60%,
b) norma emisji spalin – waga kryterium 40%.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie ze wzorem:

L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium „cena”
G – ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium „norma emisji spalin”

11.2.3. Zasady oceny kryterium "Cena" (C)

W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc
po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Cena najtańszej oferty [PLN]
C = ------------------------------------------- X 60
Cena badanej oferty [PLN]
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "Cena"
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "Cena" – 60 pkt (waga kryterium – 60%).

11.2.4. Zasady oceny kryterium "Norma emisji spalin" (G)
W Kryterium norma emisji spalin Zamawiający będzie oceniał zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko - wykorzystanie pojazdów spełniających Europejski standard emisji spalin.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych w formularzu ofertowym norm emisji spalin (EURO) poszczególnych pojazdów oraz złożonych wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3.24. SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w formularzu ofertowym normę emisji spalin (EURO) dla pojazdów wskazanych w wykazie narzędzi (wykaz środków transportu, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – zał. nr 5 do SWZ).
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie wraz z potwierdzeniem na podstawie złożonych wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
w kryterium dot. normy emisji spalin (EURO), według następujących zasad:

Rodzaj pojazdu/ Emisja spalin EURO 3/ Emisja spalin EURO 4/ Emisja spalin EURO 5/ Emisja spalin EURO 6 lub wyżej
1 autobus (min. 52 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 54 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 60 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 60 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 60 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 60 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/
1 autobus (min. 40 miejsca siedzące)/ 0 pkt/ 2 pkt/ 4 pkt/ 5 pkt/

W celu potwierdzenia spełnienia kryterium normy emisji spalin, jakie spełniają poszczególne pojazdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z pkt 3.24. SWZ.

W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę normy emisji spalin pojazdu Zamawiający uzna, iż pojazd ten ma normę emisji spalin EURO 3 – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Kryterium będzie oceniane wg wzoru:
G = ( G𝑏𝑎𝑑 / 𝐺𝑚𝑎𝑥 ) x 40
gdzie:
G - ilość punktów oferty badanej
Gbad – punkty oferty badanej
Gmax - najwyższa ilość punktów z pośród złożonych ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu
o przedłożone przez Wykonawcę aktualne licencje/ zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób/ na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związane z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu (dzieci objętych obowiązkiem szkolnym) do placówek oświatowych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego
i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że posiada odpowiedni do przedmiotu zamówienia tabor autobusowy nie starszy niż rok produkcji z 2006 r., którym będzie wykonywał przedmiot zamówienia, tj.: Wykonawca dysponuje środkami transportu sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu drogowego, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW, spełniającymi wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących
i posiadającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących na danej trasie przewozu uczniów, tj.:
 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące,
 1 autobus posiadający min. 54 miejsca siedzące,
 4 autobusy posiadające min. 60 miejsc siedzących każdy,
 wykonawca dysponuje min. 1 autobusem rezerwowym sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu i posiadającym min. 40 miejsc siedzących.
Autobusy muszą posiadać sprawny system ogrzewania oraz sprawny system otwierania i zamykania drzwi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.10. Informacje dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP
8.10.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 8.6.1. ppkt b) SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.10.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
8.10.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1.2. SWZ:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób/ aktualną licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób
o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny,
b) wykaz usług - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związane z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu (dzieci objętych obowiązkiem szkolnym) do placówek oświatowych wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ).
c) wykaz środków transportu – niezbędnych do wykonania zamówienia
i dostępnego Wykonawcy, tj. dotyczący posiadania środków transportu, którymi świadczony będzie przedmiot zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu: nie starszych niż rok produkcji z 2006 r., sprawnych technicznie, dopuszczonych do ruchu drogowego, spełniających wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących
oraz dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
oraz niezbędnymi informacjami w zakresie marki pojazdu, roku produkcji, OC, NNW, poziomie emisji spalin (EURO) oraz ilości posiadanych miejsc siedzących (tj.: min. 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące, 1 autobus posiadający min. 54 miejsca siedzące, 4 autobusy posiadające min. 60 miejsc siedzących każdy, wykonawca dysponuje min. 1 autobusem rezerwowym sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu i posiadającym min. 40 miejsc siedzących) - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.25.1. Na potwierdzenie, że oferowane usługi są zgodne z kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 11.2. SWZ (spełnianie normy emisji spalin), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dowodów rejestracyjnych, świadectw homologacji lub innych odpowiednich i równoważnych dokumentów, które potwierdzają normę emisji spalin zadeklarowaną w formularzu ofertowym.
3.25.2. Zamawiający nie przewiduje wezwania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3.24.1. SWZ, jeżeli Wykonawca ich nie złoży lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
3.25.3. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub przedmiotowy środek dowodowy nie potwierdzi zadeklarowanej normy emisji spalin Zamawiający przyzna 0 pkt dla pojazdu z niepotwierdzoną normą emisji spalin.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14.1.16. Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ;
c) oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;
d) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3.24. SWZ;
e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
f) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
g) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
h) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.2.3. – załącznik nr 7 do SWZ, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;
i) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7a do SWZ;
j) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium
w wysokości: 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
9.2. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 16 projektu umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej, na profilu nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.