Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy
ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przyul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a015ca9-0d03-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043406/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142526,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy
ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
2. Zakres prac obejmuję m.in.:
1) Remont bawialni, sypialni, jadalni i korytarza grupy III znajdujących się na parterze,
2) Malowanie ścian i sufitów,
3) Cyklinowanie i malowanie mozaiki parkietowej,
4) Zdarcie kafli i ułożenie wykładziny typu tarkett w korytarzu i jadalni,
5) Wyburzenie ściany w jadalni,
6) Wymian drzwi i ościeżnic,
7) Remont łazienki personelu,
8) Roboty w zakresie instalacji sanitarnej: demontaż, płukanie oraz montaż grzejników żeliwnych oraz wymiana zaworów grzejnikowych,
9) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej: wymiana osprzętu, demontaż istniejącego oświetlenia, montaż lamp LED, wykonanie pomiarów elektrycznych.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– załącznik nr 8 do SWZ,
2) Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ,
3) Wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, robotników budowlanych wykonujących prace w zakresie robót ogólnobudowlanych.
5. Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy wraz ze sposobem weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnieniami Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
7. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że:
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie od 01.07.2024r. do 26.07.2024r.
26 dni.
Jest to okres gdy Żłobek ma przerwę wakacyjną.
Od dnia 1 sierpnia 2024 r. dzieci wracają do żłobka.
Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174822,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174822,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STELPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880296114
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 56-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174822,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie od 01.07.2024r. do 26.07.2024r.
26 dni.
Jest to okres gdy Żłobek ma przerwę wakacyjną.
Od dnia 1 sierpnia 2024 r. dzieci wracają do żłobka.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.