Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301007/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00319724/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00323525/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00325984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
. „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach” II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
. „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach” II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-972d4741-18a9-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035382/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa Parku Dinozaura
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7586018,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania pn. „Park Dinozaura w Prusicach”. Planuje się budowę parkowych alejek dla pieszych, połączonych z nimi ścieżek rowerowych, placów zabaw z urządzeniami naziemnymi, wodnego placu zabaw, toru rowerowego pumptrack i skateparku, siłowni zewnętrznej - streetworkout, niskiego parku linowego, boiska do siatkówki plażowej. Park planuje się w pełni dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Wszelkie połączenia dróg oraz chodników, na styku nawierzchni zaprojektowane zostały obniżone krawężniki dostosowane do poruszania się osób o ograniczonej sprawności fizycznej. Na terenie inwestycji zaprojektowano kontenerowe (przenośne) WC samoobsługowe dostosowane do korzystania również przez osoby niepełnosprawne.
2. Elementy zagospodarowania terenu:
1) Główna aleja parkowa i inne elementy komunikacji,
2) Place zabaw- podzielony na 3 części,
3) Wodny plac zabaw z instalacjami twb,
4) Siłownia zewnętrzna do streetworkout,
5) Pumptrack,
6) Skatepark,
7) Boisko do siatkówki plażowej,
8) Niski park linowy,
9) Toaleta publiczna – kontenerowa,
10) Punkty czerpalne wody (konserwacja, podlewanie),
11) Tablice informacyjne,
12) Stojaki na rowery,
13) Poidełka,
14) Leżaki jedno i dwuosobowe,
15) Przebieralnia terenowa z boksem na instalacje twb.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa nw. dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Architektoniczną Piotr Dominiczak w tym:
1) Projekt wykonawczy architektury,
2) Projekt wykonawczy konstrukcja,
3) Projekt wykonawczy drogi,
4) Projekt wykonawczy przyłącza i zewnętrzne instalacje wodociągowe kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,
5) Projekt wykonawczy instalacja sanitarna – Technologia wodnego placu zabaw,
6) Projekt wykonawczy Tory rowerowe – pumptrack i Skatepark,
7) Rewizja dokumentacji projektowej.
4. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
5. Na podstawie art. 438 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1400 ze zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności:
roboty elektryczne,
roboty hydrauliczne,
roboty brukarskie,
roboty zbrojarskie i betonowe.
6. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 5, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub pisemnych oświadczeń pracowników wraz z podaniem imion i nazwisk osób zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmian w tym zakresie Wykonawca powiadomi Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia zmiany.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 1.000 zł, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
9. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt 8 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
10. Postanowienia, o których mowa wyżej, stosowane będą również odpowiednio w odniesieniu do podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6869381,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12534930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6869381,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA POS-BET Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971781613
7.3.3) Ulica: Onufrego Zagłoby 50n
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6869381,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-02PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.