eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceWymiana istniejących opraw i słupów oświetlenia drogowego ulicy Kopernika oraz oświetlenia parkowego przy ul. Warszawskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących opraw i słupów oświetlenia drogowego ulicy Kopernika oraz oświetlenia parkowego przy ul. Warszawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana istniejących opraw i słupów oświetlenia drogowego ulicy Kopernika oraz oświetlenia parkowego przy ul. Warszawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06c4f498-2375-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja, rozbudowa, budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice na energooszczędne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317540/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.60.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207938,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przebudowę elektroenergetycznej kablowej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego
w zakresie wymiany istniejących opraw, słupów i linii kablowej w ul. Kopernika w m. Kozienice, w tym:
a) Demontaż linii oświetlenia ulicznego:
 demontaż istniejących opraw sodowych,
 demontaż istniejących słupów,
 demontaż kablowej linii oświetleniowej.
b) Budowa przyłącza elektroenergetycznego nn. oświetlenia drogowego,
c) Montaż opraw ledowych o mocy 52W,
d) Montaż wysięgników jedno i dwuramiennych,
e) Montaż słupów stalowych o wys. 8m,
f) Montaż fundamentów,
g) Montaż przewodów zasilających oprawę,
h) Montaż zabezpieczeń na słupach,
i) Układanie rur osłonowych i bednarki uziemiającej,
2) Przebudowę sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia parkowego w miejscowości Kozienice ul. Warszawska, w tym:
a) Demontaż:

 słupów oświetleniowych,
 opraw oświetlenia zewnętrznego,
 przewodów i podstaw bezpiecznikowych
b) Montaż słupów oświetleniowych o wys. 4m,
c) Montaż opraw parkowych ledowych o mocy 18 W/2300lm,
d) Montaż podstaw bezpiecznikowych,
e) Wykonanie uziemienia słupów oświetleniowych
3) Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót,
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES ENERGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342541090

7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 76

7.3.4) Miejscowość: Konstancin - Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-510

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający ubiega się o dofinansowanie na realizację przedmiotowego zadania ze środków WFOŚiGW z zakresu Ochrony Powietrza w ramach programu: Modernizacja oświetlenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.