eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › Modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie Gminy Dydnia



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie Gminy Dydnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 224

1.4.2.) Miejscowość: Dydnia

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.4.7.) Numer telefonu: (13) 4303002

1.4.8.) Numer faksu: (13) 4303194

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374976

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00374347

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Modernizacja infrastruktury kultury i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Dydnia,
CZĘŚĆ Nr 1
1) Rewitalizacja parku podworskiego w Niebocku
2) Rewitalizacja Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa/techniczna (dla części Nr 1), projekt zagospodarowania terenu (plac zabaw w m.Krzemienna),
2) Przedmiary robót
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
4) Projekt umowy - załącznik nr 3A
5) Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja6PGR
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/

Uwaga:
Dokumentacja projektowa/techniczna dla części nr 1 zamówienia obejmuje szerszy zakres prac rewitalizacji parku podworskiego w Niebocku i rewitalizacji Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna niż zostało to określone w załączonych przedmiarach robót, stanowiących informację o zakresie rzeczowym realizowanym w niniejszym postępowaniu dla: 1) Rewitalizacja parku podworskiego w Niebocku, 2) Rewitalizacja Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna.

Po zmianie:
1. Modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Dydnia,
CZĘŚĆ Nr 1
1) Rewitalizacja parku podworskiego w Niebocku
2) Rewitalizacja Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa/techniczna (dla części Nr 1), projekt zagospodarowania terenu (plac zabaw w m.Krzemienna),
2) Przedmiary robót
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
4) Projekt umowy - załącznik nr 3A
5) Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja6PGR
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/

Uwaga:
Dokumentacja projektowa/techniczna dla części nr 1 zamówienia obejmuje szerszy zakres prac rewitalizacji parku podworskiego w Niebocku i rewitalizacji Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna niż zostało to określone w załączonych przedmiarach robót, stanowiących informację o zakresie rzeczowym realizowanym w niniejszym postępowaniu dla: 1) Rewitalizacja parku podworskiego w Niebocku, 2) Rewitalizacja Skweru Dydyńskich w m.Krzemienna.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Modernizacja infrastruktury kultury i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Dydnia,
CZĘŚĆ Nr 2
1) Modernizacja Domu Ludowego w Witryłowie
2) Modernizacja Domu Ludowego w Uluczu
2. Zakres prac dla:
1) Modernizacja Domu Ludowego w Witryłowie
1.1) Uzupełnienie tynków, gładzie gipsowe, malowanie, okładziny stropu podwieszanego
1.2) Wymiana drzwi wewnętrznych i okna podawcze
1.3) Podłogi i posadzki na sali widowiskowo-tanecznej
1.4) Modernizacja pom. sanitariatów i kuchni
1.5) Dojście i podest + wyposażenie
1.6) Wymiana instalacji elektrycznej
1.7) Instalacja wod--kan.
2) Modernizacja Domu Ludowego w Uluczu:
2.1) Docieplenie stropu nad parterem + strop podwieszany
2.2)Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
2.3)Wymiana posadzek na sali widowiskowej
2.4)Uzupełnienia tynków, gładzie gipsowe, malowanie
2.5)Dojścia i zadaszenie nad wejściem
2.6)Wymiana instalacji elektrycznej
2.7)Instalacja wod-kan,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Przedmiary robót
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
4. Projekt umowy (PU) załącznik nr 3B do umowy
5.Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja6PGR
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/

Po zmianie:
1. Modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Dydnia,
CZĘŚĆ Nr 2
1) Modernizacja Domu Ludowego w Witryłowie
2) Modernizacja Domu Ludowego w Uluczu
2. Zakres prac dla:
1) Modernizacja Domu Ludowego w Witryłowie
1.1) Uzupełnienie tynków, gładzie gipsowe, malowanie, okładziny stropu podwieszanego
1.2) Wymiana drzwi wewnętrznych i okna podawcze
1.3) Podłogi i posadzki na sali widowiskowo-tanecznej
1.4) Modernizacja pom. sanitariatów i kuchni
1.5) Dojście i podest + wyposażenie
1.6) Wymiana instalacji elektrycznej
1.7) Instalacja wod--kan.
2) Modernizacja Domu Ludowego w Uluczu:
2.1) Docieplenie stropu nad parterem + strop podwieszany
2.2)Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
2.3)Wymiana posadzek na sali widowiskowej
2.4)Uzupełnienia tynków, gładzie gipsowe, malowanie
2.5)Dojścia i zadaszenie nad wejściem
2.6)Wymiana instalacji elektrycznej
2.7)Instalacja wod-kan,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Przedmiary robót , specyfikacja wyposażenia (DL Witryłów)
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
4. Projekt umowy (PU) załącznik nr 3B do umowy
5.Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja6PGR
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego
wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) „Kosztorys ofertowy”, sporządzony w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiary robót (osoby dla części nr 1 i części nr 2) . Kosztorys ofertowy powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót (zgodny z opisami ujętymi w przedmiarze robót i/lub wynikający z zapisów dokumentacji stanowiącej zał.1 do SWZ), obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru – stanowiący załącznik nr 2a (część nr 1 zamówienia) i nr 2b (część nr 2 zamówienia).
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2.. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 14.4 SWZ składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem się elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego
wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) „Kosztorys ofertowy”, sporządzony w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiary robót (osoby dla części nr 1 i części nr 2) . Kosztorys ofertowy powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót (zgodny z opisami ujętymi w przedmiarze robót i/lub wynikający z zapisów dokumentacji stanowiącej zał.1 do SWZ), obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru – stanowiący załącznik nr 1.1 i 1.2 (część nr 1 zamówienia) i nr 1.3 i 1.4 (część nr 2 zamówienia).
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2.. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 14.4 SWZ składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem się elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.