eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1a568c-05f1-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024044/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa pawilonu handlowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.22.TP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a
1. Przedmiotem opracowania jest wykonanie dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na
budowę) oraz budowa pawilonu handlowego na terenie ZOZ Oświęcim zgodnie z zakresem wskazanym
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej „PFU”) stanowiącym załącznik nr do 3 SWZ.
2. Na podstawie Programu Funkcjonalno–Użytkowego wraz z załącznikami dla zaprojektowania i wykonania wyżej
przywołanego zadania inwestycyjnego zgodnie z pozostałymi wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego, zadaniem
Wykonawcy będzie:
1) analiza i weryfikacja założeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20
grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, jeżeli będzie to konieczne,
3) wykonanie na własny koszt niezbędnych badań, opinii i ekspertyz oraz uzyskanie na ich podstawie odpowiednich decyzji,
uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów w oparciu o obowiązujące
przepisy i normy – jeśli będzie wymagane,
4) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę, dla niniejszego zadania – jeśli będzie wymagane,
5) wykonanie wielobranżowych projektów technicznych we wszystkich branżach (jako opracowań uszczegółowiających
projekt budowlany), zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Zatwierdzenie tych projektów przez Zamawiającego,
6) wykonanie charakterystyki energetycznej,
7) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej dla potrzeb wykonania planu zagospodarowania terenu– jeżeli będzie to
konieczne,
8) uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów w wypadku zwiększenia zapotrzebowania oraz w razie potrzeby
wykonanie projektów przebudowy lub budowy nowych sieci i przyłączy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania
obiektu objętego projektem– jeżeli będzie to konieczne,
9) wykonanie kosztorysu ofertowego wielobranżowego (w podziale na elementy robót) stanowiącego załącznik do oferty,
10) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
11) wykonanie kompleksowych robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych,
technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych), wynikających z niniejszego PFU– który stanowi minimalne wymagania dla zadania,
12) wykonanie elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
13) uruchomienie całego obiektu po budowie i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz, obiektów i
elementów zagospodarowania terenu, wraz z wyposażeniem kompletnym obiektu wymaganym do jego prawidłowego
użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażania ze strony użytkownika oraz wg wymagań wynikających z
obowiązujących przepisów i niniejszego PFU, wyposażenia p.poż. wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU oraz
wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu,
14) zastosowane w trakcie prac materiały musza być zgodne z wymaganiami polskich przepisów budowlanych. Wszelkie
urządzenia i określone materiały nie mogą być gorsze niż podano PFU i muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające
ich stosowanie na terenie Polski. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w przypadku doboru urządzeń i materiałów
uzyskać akceptacje Zamawiającego.
3. Wycena prac w ramach postępowania ma uwzględniać koszty wykonania dokumentacji oraz robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis zamówienie stanowią: - dokumentacja Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr do 3 SWZ- Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221031 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221031 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221031 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODREWEX-PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380817784

7.3.3) Ulica: ks. Karola Śmiecha 61

7.3.4) Miejscowość: Żabnica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221031 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.