eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykBudowa drogi gminnej Trzcianka-Niemiry



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Trzcianka-Niemiry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45

1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7817febd-e20b-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Trzcianka-Niemiry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7817febd-e20b-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037885/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi gminnej Trzcianka-Niemiry.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3467222,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa drogi gminnej Trzcianka-Niemiry polegającą na budowie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, poboczami, zjazdami indywidualnymi oraz rowem przydrożnym.
2. Dane drogi
- nr drogi: 440119W;
- klasa drogi - droga gminna;
- kategoria drogi – KDD – dojazdowa( zmiana MPZP, gdzie droga oznaczona jest symbolem KDL);
- przewidywany ruch – KR2;
- prędkość projektowa - Vp = 30km/h;
- nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, łączna grubość warstw = 12 cm;
- szerokość jezdni – 6,00;
- spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2% zgodnie z PZT;
- długość projektowanego odcinka drogi gminnej – 996,00 mb;
- budowa ciągu pieszo-rowerowego dla obsługi ruchu pieszego i rowerowego na całym zakresie opracowania, szerokość 2,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, po lewej stronie jezdni;
- zjazdy indywidualne o nawierzchni z betonu asfaltowego;
- pobocza jezdni z kruszywa łamanego, szer. 1,00 m;
- pobocza zjazdów z kruszywa naturalnego, szer. 0,75 m;
- budowa rowu przydrożnego na całym odcinku drogi, od pikietażu ok. 0+200 m do końca
opracowania wraz z przepustami HDPE DN400 pod zjazdami z prefabrykowanymi ściankami oporowymi, betonowymi;
- przebudowa przepustu pod jezdnią w pikietażu 0+003.62 km na rurę HDPE Ø600 o długości L= 26,00 m;
- przebudowa przepustu pod jezdnią w pikietażu 0+944.33 m na rurę stalową spiralnie
karbowaną, owalną - H=1,38m, B=1,65m, o długości L= 19,00 m;
- budowa kanału technologicznego wzdłuż całego projektowanego odcinka drogi gminnej;
- wycinka kolidujących z inwestycją drzew.

3. Konstrukcje nawierzchni
Konstrukcja jezdni drogi gminnej:
a) na odcinku z istniejącą nawierzchnią
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 8 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, C90/3, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- podłoże ulepszone z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, klasa C3/4, gr. Warstwy po zagęszczeniu 22 cm;
- istniejące warstwy podbudowy drogi gminnej, stab. mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 54 cm.
b) na poszerzeniach projektowanej jezdni
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 8 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, C90/3, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- podłoże ulepszone z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, klasa C3/4, gr. Warstwy po zagęszczeniu 22 cm;
- istniejące warstwy gruntowe stabilizowane mechanicznie, wymiana warstwy humusu na kruszywo naturalne.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 54 cm.
Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S, gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W, gr. 4 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, C90/3, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm
- warstwa z kruszywa naturalnego 0/31, 5mm - nasyp,
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 28 cm.
Konstrukcja zjazdów indywidualnych z betonu asfaltowego:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 6 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, C90/3, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 26 cm.
Konstrukcja poboczy jezdni:
- warstwa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, C90/3, o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- uzupełnienie gruntem G1,
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 15 cm.
Konstrukcja poboczy zjazdów:
- warstwa z mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 15 cm

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowa. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB);
3) Przedmiar robót;

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
1) Istotne Postanowienia Umowy.
2) Dokumentacja projektowa
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
4) Przedmiary robót,


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp


Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji/zjazdów przyległych do drogi.

1) Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia:
a) projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu.
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych.
c) odcięcia dojazdów do poszczególnych działek nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 8 godzin.


6. Rozwiązania równoważne
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682).
2) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5) Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
6) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3992852,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3992852,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3992852,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591002482

7.3.3) Ulica: ul. Brokowska 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3992852,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.