eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa przewozu uczestników 12. Dorocznego Forum Doradczego Szklaków Kulturowych Rady Europy



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przewozu uczestników 12. Dorocznego Forum Doradczego Szklaków Kulturowych Rady Europy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przewozu uczestników 12. Dorocznego Forum Doradczego Szklaków Kulturowych Rady Europy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98fd879-31ce-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa transportu zbiorowego (autokarowego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0640/WZK/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149125 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczestników wydarzenia - 12. Dorocznego Forum Doradczego Szlaków Kulturowych Rady Europy (dalej, również jako Forum), odbywającego się w dniach 20-22 września 2023 r., z lotnisk: Chopina w Warszawie, Łódź Lublinek – do Centrum Łodzi oraz transport powrotny, a także przewóz uczestników Forum na imprezy towarzyszące wydarzeniu w czasie jego trwania w obrębie miasta Łódź.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się
szczególności do:
1) świadczenia usług przewozu osób przy wykorzystaniu środków transportu pozostających
w jego dyspozycji:
a) z Lotniska Chopina w Warszawie oraz z Portu lotniczego Lublinek-Łódź do Centrum Łodzi oraz transporty powrotne dla 60 osób;
b) w obrębie miasta Łódź dla 350 osób;
2) wykonywania usług z należytą starannością i dokładnością przy użyciu pojazdów, spełniających wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ/OPZ);
3) zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przewożonych osób, a także utrzymania pojazdów w czystości;
4) wykonywania usługi przez osoby posiadające ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie pojazdami oraz przewóz osób, a także aktualne badania lekarskie;
5) posiadania aktualnych umów ubezpieczenia: odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, odpowiedzialności cywilnej (OC) pojazdów oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW);
6) koordynacji transportów oraz zapewnienia komunikacji pomiędzy poszczególnymi osobami realizującymi usługi przewozu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego określają:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy (PPU) - załącznik nr 2 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. IV SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS BIURO PODRÓŻY LCC A.SZULC SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-00-14-515

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TRANSPORT


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty najkorzystniejszej: 228.010,00 zł, przy czym wartość zamówienia podstawowego wynosi: 169 370,00 zł, zaś za prawo opcji: 58 640,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.