Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 657 80 56
1.5.8.) Numer faksu: +48 23 657 80 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d34a6a4-2466-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup dwóch nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: 1 samochód ratowniczo-gaśniczy 6-osobowy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji oraz w załączniku nr 1A do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami
c) posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej
3WYKONAWCA lub jego przedstawiciele przeprowadzą na własny koszt szkolenie z obsługi Pojazdu dla min. 2 max. 5 przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w dniu odbioru faktycznego dostawy. Protokół z przeprowadzonego szkolenia wraz z wykazem osób przeszkolonych, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze dla ZAMAWIAJĄCEGO i 1 dla WYKONAWCY oraz zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: 1 samochód ratowniczo-gaśniczy 9-osobowy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji oraz w załączniku nr 1B do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami
c) posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej
3. WYKONAWCA lub jego przedstawiciele przeprowadzą na własny koszt szkolenie z obsługi Pojazdu dla min. 2 max. 5 przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w dniu odbioru faktycznego dostawy. Protokół z przeprowadzonego szkolenia wraz z wykazem osób przeszkolonych, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze dla ZAMAWIAJĄCEGO i 1 dla WYKONAWCY oraz zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 162601,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IPS STRAŻAK SAM s.c. A. Łączyński A. Tyjeński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IPS STRAŻAK SAM s.c Artur Tyjeński wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662019538
7.3.3) Ulica: Mazowiecka
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IPS STRAŻAK SAM s.c. A. Łączyński A Tyjeński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IPS STRAŻAK SAM s.c. Artur Tyjeński wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662019538
7.3.3) Ulica: Mazowiecka
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI BIEŻUŃ
więcej: przetargi BIEŻUŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
- Zakup nowego lekkiego 9-osobowego samochodu kwatermistrzowskiego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku dla jednostki OSP Osiedle Stałe w Jaworznie.
- Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Karmanowice
- Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Brudzowicach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na potrzeby OSP Olszanka
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.