Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383318/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2024/BZP 00039896/01 - Wynik z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
41/MEB/DCZP/2023/P - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 505247231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający prowadzący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
41/MEB/DCZP/2023/P - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1ff5c1-47ce-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00164851/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mebli do wyposażenia biur
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem „platformy zakupowej Open Nexus” dostępnej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw lub poczty elektronicznej na adresy e-mail osób wyznaczonych przez Zamawiającego
do kontaktu z Wykonawcami.
UWAGA! Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy składania Oferty.
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca może wejść na stronę platformy zakupowej bezpośrednio, wpisując adres
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw w przeglądarkę internetową. Następnie Wykonawca klika w zakładkę
„POSTĘPOWANIA” i wybiera przedmiotowe postępowanie, gdzie należy złożyć Ofertę.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani Iga Dąbrowska 505 247 231 email: przetargi@dczp.wroclaw.pl w sprawach formalnych związanych z postępowaniem;
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej,
zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole
strony).
Poniżej Zamawiający przedstawia wymagania techniczno-organizacyjne związane z udziałem Wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
Złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na platformie zakupowej oraz przez Wykonawców nie
posiadających konta na platformie zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać przycisk „Załóż
konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlającymi się na ekranie monitora. W
przypadku Wykonawców niezalogowanych, w celu złożenia oferty, niezbędne jest podanie adresu e-mail (na który wysłane będzie
potwierdzenie złożenia oferty), nr NIP oraz nazwy firmy, nieobowiązkowo nr telefonu.
Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie
jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
2) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną
obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
3) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych
folderów.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w
zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony) oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 41/MEB/DCZP/2023/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39254120-4 - Zegary ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.
Adres dostawy: ul. Czechowa 36, Wrocław oraz ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław (szczegółowy opis dostaw pod wskazane adresy określony został w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego wykonawcy, który naruszył
obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem
przypadku, o którym mowa art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczącego wykonawcy w stosunku do którego
otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego
działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego braku zalegania opłacania podatków
i opłat w stosunku do właściwego naczelnika Urzędu skarbowego lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności.
Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe tj. karty produktu/specyfikacje5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
przedmiotowe środki dowodowe tj. karty produktu/specyfikacjeSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
- DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH POWTÓRKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.