Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459603/01 - Wynik z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia eksploatacji systemu Centrum Certyfikacji i Personalizacji CCP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 37A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-521
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia eksploatacji systemu Centrum Certyfikacji i Personalizacji CCP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff0d855-40b1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103235/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wsparcie CCP (48 m-cy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu poczty elektronicznej.
2. miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służą WYŁĄCZNIE
do składania/wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę)
przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres: zzp@sw.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się:
numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub numerem postępowania: 17/22/PA
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/22/PA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System CENTRUM CERTYFIKACJI I PERSONALIZACJI (CCP) realizuje funkcje infrastruktury klucza publicznego (PKI) oraz systemu zarządzania kartami (SZK) Służby Więziennej. System ten realizuje funkcje określonych nadrzędnych (RootCA) niekwalifikowanych urzędów certyfikacji (urzędy CCSW i CCSW2) wydających certyfikaty cyfrowe w standardzie X.509 dla subskrybentów (funkcjonariuszy SW, pracowników cywilnych SW, podmiotów współpracujących i innych systemów oraz usług), a także realizuje funkcje systemu zarządzania kartami związane z personalizacją kart i legitymacji służbowych (elektroniczną i graficzną) oraz zarządzania ich cyklem życia oraz obiektami na nich spersonalizowanymi (między innymi kluczy/certyfikatów, kodów PIN/PUK).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii krytycznej systemu CCP
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii zwykłej systemu CCP
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Określenie warunków w zakresie doświadczenia:Zamawiający uzna warunek udziału w postepowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego systemu informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe urzędu certyfikacji wydającego certyfikaty w standardzie X.509 lub równoważnym wraz z usługami OCSP i TS w oparciu o urządzenia HSM dla minimum 10 000 użytkowników lub do wydania było minimum 40 000 certyfikatów, oraz
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego systemu informatycznego realizującego personalizację i zarządzanie kartami o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe systemu informatycznego do personalizacji i zarządzania kartami realizującego personalizację kart lub legitymacji w sposób graficzny oraz elektroniczny dla minimum 10 000 kart, oraz
c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI), przy czym usługa winna być świadczona w trybie ciągłym (24 godziny/7 dni w tygodniu) przez okres minimum kolejnych 12 miesięcy.
Wymienione wyżej usługi mogą być wykonane w ramach realizacji jednej umowy.
2. Określenie warunków w zakresie kwalifikacji zawodowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi poniższe wymagania:
a) dwie osoby specjalizujące się w Infrastrukturze Klucza Publicznego oraz w systemie zarządzania kartami PKI, posiadające minimum trzyletnie doświadczenie w branży IT, posiadające praktyczną znajomość technologii PKI oraz technologii systemu personalizacji i zarzadzania kartami PKI, która stanowi przedmiot zamówienia, które posiadają praktyczne doświadczenie w serwisie systemów PKI, poprzez uczestnictwo w minimum 2 projektach wsparcia serwisowego systemu wykorzystującego rozwiązania PKI oraz systemu personalizacji i zarzadzania kartami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt X.1. specyfikacji warunków zamówienia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług, sporządzony wg załącznika nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
a) minimum jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego systemu informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe urzędu certyfikacji wydającego certyfikaty w standardzie X.509 lub równoważnym wraz z usługami OCSP i TS w oparciu o urządzenia HSM dla minimum 10 000 użytkowników lub do wydania było minimum 40 000 certyfikatów;
b) minimum jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego systemu informatycznego realizującego personalizację i zarządzanie kartami o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe systemu informatycznego do personalizacji i zarządzania kartami realizującego personalizację kart lub legitymacji w sposób graficzny oraz elektroniczny dla minimum 10 000 kart;
c) minimum jedną usługę polegającą na utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI), przy czym usługa winna być świadczona w trybie ciągłym (24 godziny/7 dni w tygodniu) przez okres minimum kolejnych 12 miesięcy;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Wymienione wyżej usługi mogą być wykonane w ramach realizacji jednej umowy.
UWAGA:
W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.4.a), b) i c) specyfikacji warunków zamówienia.
Do wykazu usług należy załączyć dowody określające czy te usługi (pkt XI. 1. specyfikacji warunków zamówienia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz, osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj. potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. IX.1.4.d) specyfikacji warunków zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wg Załącznika nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Wykonawca składa pełnomocnictwo
określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
3. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w pkt XXVII Projekt umowy.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy.
4. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
6. Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Piecki
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.