Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia służącego wspieraniu lokalnego rozwoju w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne w miejscowości Łysomice przy ul. Sadowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia służącego wspieraniu lokalnego rozwoju w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne w miejscowości Łysomice przy ul. Sadowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390873b2-043b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017895/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia służącego wspieraniu lokalnego rozwoju w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne w m. Łysomice przy ul. Sadowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 operacja pn. Zakup wyposażenia służącego wspieraniu lokalnego rozwoju w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne w miejscowości Łysomice przy ul. Sadowej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218022,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego - do nagłośnienia i urządzeń multimedialnych oraz rolet materiałowych w ramach zadania pn. Zakup wyposażenia służącego wspieraniu lokalnego rozwoju w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne w miejscowości Łysomice przy ul. Sadowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie i w sposób określony w specyfikacji warunków zamówienia oraz
zgodnie z załącznikami do SWZ ;
4. Przedmiot zamówienia otrzymał dofinansowanie na operacje typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
5. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Przez pojęcie „dostawy” każdorazowo należy rozumieć: odpowiednio zakup/sprzedaż kompletnego produktu, opakowanie, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia, w przypadku sprzętu komputerowego- zainstalowany system operacyjny na każdym zamówionym laptopie oraz dostarczenie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca czyli budynku przy ulicy Sadowej 2c w miejscowości Łysomice, w godzinach pracy zamawiającego.
7. Zamówienie obejmuje również montaż rolet materiałowych w budynku przy ulicy Sadowej 2c w miejscowości ŁysomiceUWAGA!!! W przypadku, gdy wykonawca lub podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia przedmiotu zamówienia do zamawiającego, nie wykona we własnym zakresie rozładunku i/lub wniesienia, zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, następnie obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy. Jeśli podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia laptopów do zamawiającego w celu rozładunku i/lub wniesienia zażąda od zamawiającego zapłaty za te czynności, wówczas zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
7. Wszelkie koszty dostawy, o których mowa w ust. 6 powyżej, będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, montażu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku i wniesienia, związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.
8. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie:
1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ;
2) dostarczyć przedmiot zamówienia kompletny, fabrycznie nowy, który nie był używany, nie był elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym; z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieuszkodzone, sprawne technicznie; o wymaganych minimalnych cechach, parametrach i elementach wyposażenia, nieobciążone prawami osób trzecich. Przy czym rok produkcji laptopów nie może być starszy niż 2021;
3) dostarczone laptopy muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów;
4) dostarczyć laptopy, które nie były używane, nie były elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym;
5) dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu, urządzenia i oprogramowania, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim, jeśli zamawiający będzie tego wymagał;
6) dostarczyć w odniesieniu do programów do edycji video, grafiki oraz optycznego rozpoznawania znaków – nowe, oryginalne, nigdy wcześniej nieaktywowane klucze licencyjne;
7) dostarczyć i zamontować rolety materiałowe.
9. Minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
10. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji, chyba że oferta Wykonawcy określa dłuższy okres rękojmi.
11. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
32340000-8 Mikrofony i głośniki
31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne
39515400-9 Rolety
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
39515400-9 - Rolety
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247918,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247918,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247918,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFFICENTER JANOWSKI SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562334366
7.3.3) Ulica: Szosa Bydgoska
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICENTER JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OFFICENTER JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247918,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.