Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 52
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpr@wpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bd12fe-03a8-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050533/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Usługi remontowe bieżące stacji
1.1.8 Usługi malarskie pomieszczeń lokalizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPR/TZ/252/ZP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 667512,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Katowice, ul. Bednorza 3 - Remont i malowanie pomieszczeń, wykonanie izolacji pionowej ścian poniżej poziomu terenu;Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 315473,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskichw wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zadanie nr 2 – Lędziny, ul. Pokoju 17Remont i malowanie pomieszczeń;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.Zadania nr 3 – Bytom, ul. Żeromskiego 7 – remont sanitariatów;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.Zadanie nr 4 – Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 9 – remont sanitariatów i tynków mozaikowych w budynku;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 79681,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.Zadanie nr 5 – Pszczyna, ul. Antesa 6 – remont balkonu, remont nawierzchni z płyt betonowych, malowanie pomieszczeń stacji pogotowia;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.Zadanie nr 6 – Siemianowice Śląskie, ul. Dąbrowskiego 13 – remont i malowanie garażu;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.Zadanie nr 7 – Gliwice, ul. Konarskiego 26 – remont i malowanie drewnianych elementów elewacji, malowanie pomieszczeń.
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449965,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449965,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449965,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449965,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-09-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74952,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74952,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74952,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74952,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-05-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65937,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65937,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65937,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65937,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-06-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196188,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196188,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196188,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196188,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-07-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161070,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161070,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161070,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161070,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-05-09Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39862,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39862,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39862,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39862,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-03-09Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75822,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75822,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75822,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657
7.3.3) Ulica: Topolowa 16
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75822,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-11 do 2025-04-09SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.