eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 52

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpr@wpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bd12fe-03a8-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050533/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Usługi remontowe bieżące stacji

1.1.8 Usługi malarskie pomieszczeń lokalizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPR/TZ/252/ZP/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 667512,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Katowice, ul. Bednorza 3 - Remont i malowanie pomieszczeń, wykonanie izolacji pionowej ścian poniżej poziomu terenu;

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 315473,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich
w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zadanie nr 2 – Lędziny, ul. Pokoju 17Remont i malowanie pomieszczeń;
Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zadania nr 3 – Bytom, ul. Żeromskiego 7 – remont sanitariatów;

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zadanie nr 4 – Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 9 – remont sanitariatów i tynków mozaikowych w budynku;

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 79681,68 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Zadanie nr 5 – Pszczyna, ul. Antesa 6 – remont balkonu, remont nawierzchni z płyt betonowych, malowanie pomieszczeń stacji pogotowia;

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Zadanie nr 6 – Siemianowice Śląskie, ul. Dąbrowskiego 13 – remont i malowanie garażu;

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Zadanie nr 7 – Gliwice, ul. Konarskiego 26 – remont i malowanie drewnianych elementów elewacji, malowanie pomieszczeń.

Wszystkie roboty malarskie muszą być wykonane agregatem hydrodynamicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1a do SWZ
b) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich zadań),
c) załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
d) przedmiary robót – załącznik nr 1b do SWZ (dla poszczególnych zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449965,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449965,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449965,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449965,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-09-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74952,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74952,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74952,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74952,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-05-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65937,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65937,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65937,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65937,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-06-09

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196188,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196188,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196188,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196188,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-07-09

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161070,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161070,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161070,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161070,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-05-09

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39862,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39862,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39862,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39862,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-03-09

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75822,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75822,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75822,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAW-BUD Dawid Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381767657

7.3.3) Ulica: Topolowa 16

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75822,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2025-04-09

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Sprawdzono z listą sankcyjną

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.