eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleniewo"Budowa i modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875638551

1.5.8.) Numer faksu: 875638563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ceab8c97-03ce-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceab8c97-03ce-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570542/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 894102,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281569,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej – sieci kanalizacji sanitarnej w Jeleniewie:
1) Inwestycja obejmuje rozbudowę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przepompowni ścieków w miejscowości Jeleniewo, gmina Jeleniewo. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej polega na budowie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o łącznej długości 491,5 m z rur PVC-U klasy S i sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej o łącznej długości 272 m z rur Pe klasy (SDR 17; PE 100; PN10) wraz z uzbrojeniem oraz wpięciem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Powyższa rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dotyczy osiedla domów jednorodzinnych na ul. Słonecznej, ul. Ogrodowej i ul. Kwiatowej w Jeleniewie. Do projektowanej sieci kanalizacyjnej dobudowywane będą urządzenia budowlane, tj. przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci. Niniejsza inwestycja nie obejmuje swym zakresem budowy przyłączy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej – projekt zagospodarowania terenu, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 281569,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja (remont) infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo:
W ramach części II zostanie wykonany następujący zakres inwestycyjny:
1) Modernizacja (remont) przepompowni (tłoczni) ścieków PS1 zlokalizowanej na terenie miejscowości Prudziszki, która polegać będzie na demontażu istniejącej przepompowni i montażu w jej miejscu nowej przepompowni;
2) Modernizacja (remont) domowych pompowni ścieków PD 13, PD 14, PD 20, PD 21, PD 23, PD 24 zlokalizowanych na terenie miejscowości Prudziszki i Suchodoły gmina Jeleniewo. Modernizacja polegać będzie na demontażu istniejących domowych pompowni ścieków i montażu w ich miejscu nowych przepompowni ścieków;
3) Montaż 3 szt. komór odpowietrzających na kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz adaptacji 2 szt. istniejących komór odpowietrzających oznaczonych, jako KO1 i KO4; zlokalizowanych na terenie miejscowości Prudziszki i Suchodoły. Na kolektorze tłocznym zaprojektowano pięć studni betonowych odpowietrzających KO1-KO5 o średnicy 1200mm z zaworem odpowietrzająco-napowietrzającym do ścieków oraz z zaworem hydrantowym DN50mm PN10. Zawór hydrantowy umożliwi mechaniczne czyszczenie i płukanie sieci oraz usuwanie zatorów przepływu ścieków. Komory odpowietrzające KO1 i KO4, są to istniejące studnie betonowe wymagające adaptacji, polegającej na montażu armatury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
5) Pompy z rozbiórki i inne części nadające się do wykorzystania w części II zamówienia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

42122220-8 - Pompy ściekowe

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 612533,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380323,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583320,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380323,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Pawlukanis PHUP PALWOD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181865967

7.3.3) Ulica: Suwalska 16

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380323,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część II kwotę: 753 415,86 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt trzy tysiące czterysta piętnaście złotych 86/100).
Oferta z najniższą ceną przewyższa znacząco kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 901590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949676,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.