Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum” w ramach projektu pn.: „CUŚ dla Łaskiego” - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9184941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum” w ramach projektu pn.: „CUŚ dla Łaskiego” - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c738b0d8-008b-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558579/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„CUŚ dla Łaskiego” - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ogólnobudowlane:
• usunięcie wskazanych ścianek działowych;
• demontaż drzwi;
• usunięcie osprzętu instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem;
• demontaż armatury łazienkowej i wyposażenia łazienek;
• wymiana nadproży nad istniejącym przejściem między niższą i wyższą częścią budynku;
• demontaż daszka nad wejściem.
• wykonanie uzupełnienia wylewek posadzkowych oraz wykonanie nowych podłóg:
• wykonanie uzupełnień i klejenie płyt gipsowych na ścianach;
• wykonanie nowych ścian działowych z płyt gkf o wskazanej odporności;
• wykonanie nowej ściany działowej murowanej w pom. socjalnym;
• wykonanie uzupełnień i gładzi gipsowych na suficie;
• wykonanie obudowy gki stelaży podtynkowych w toaletach;
• wykonanie sufitów gki w toaletach;
• wykonanie sufitów gk na drogach ewakuacyjnych;
• wykonanie sufitów modułowych w pom. biurowych;
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej;
• sprawdzenie, udrożnienie, czyszczenie istn. kanałów wentylacyjnych;
• przebudowa instalacji wod.-kan. zgodnie z nową aranżacją;
• wykonanie rekuperatorów ściennych;
• wykonanie nawiewów ściennych;
• rearanżacja lokalizacji 1 grzejnika wraz z wkuciem gałązek zasilania;
• montaż podnośnika platformowego dla niepełnosprawnych o podnoszeniu do wys. 1 m na
zewnątrz budynku do istniejącego spocznika;
• przebudowa daszka poliwęglanowego nad wejściem z wymianą na nowy element
mocowany do ściany i spocznika.
2) Roboty wykończeniowe:
• montaż armatury łazienkowej i wskazanego wyposażenia;
• wykonanie posadzek z gresu z cokołami;
• wykonanie posadzek z wykładziny plastycznej z wywinięciem na ściany, wykonanie glazury
na wskazanych ścianach;
• wklejenie luster w toalecie;
• montaż wyposażenia i mebli;
• malowanie ścian i części sufitów;
• montaż. osprzętu elektrycznego i lamp;
• obudowa istniejących parapetów wewnętrznych płyt meblowych;
• montaż drzwi wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 661999,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787267,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661999,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTRAS PIOTR MARCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311462379
7.3.4) Miejscowość: Gorczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661999,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Naprawa sprzętu i zabudowy lotniskowej
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.