Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego i ekogroszku do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla kamiennego i ekogroszku do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a52a0062-2204-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088261/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Jednorazowa dostawa opału - węgla i ekogroszku, na potrzeby jednostek garnizonu warmińsko-mazurskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 1 jest dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej na terenie PP w Bisztynku przy ul. Wojska Polskiego 10 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach) w szacowanej ilości 4,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 10373,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 2 jest dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanych na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Elblągu, tj.w szacowanej ilości: Milejewo (maszt) 12,0 ton, PP w Młynarach przy ul. Dworcowej 9 – 5,0 ton, IV RD Tolkmicko przy ul. Świętojańskiej 31 – 15,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 82991,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 3 jest dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej na terenie PP w Zalewie przy ul. 29 stycznia 7 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Iławie) w szacowanej ilości 8,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 20747,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 4 jest dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej na terenie PP w Jezioranach przy ul. Mickiewicza 9 (teren działania Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie) w szacowanej ilości 3,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 7780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 5 jest dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej na terenie Komendzie Powiatowej Policji w Olecku przy ul. Zamkowej 1, w szacowanej ilości 80,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 207479,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 6 – dostawa ekogroszku do kotłowni zlokalizowanej na terenie PP w Miłakowie przy ul. Daszyńskiego 14 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie) w szacowanej ilości 5,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 14756,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 7 – dostawa węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej na terenie KP w Ruciane Nida przy ul. Mazurskiej 1 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Piszu)w szacowanej ilości 4,0 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 10373,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147206,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147206,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147206,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147206,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36801,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36801,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36801,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36801,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w Zadaniu Nr 5 (KPP Olecko) na podstawie art. 255 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. W dniu 21 września 2022 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja, że w KPP Olecko awarii uległ kocioł grzewczy w miejsce którego zostanie zamontowany dodatkowy piec opalany ekogroszkiem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Kazimierz Florczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 721-10-70-432
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kolno
7.3.5) Kod pocztowy: 18-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
- Przebudowa ścieżki spacerowo-rowerowej od ul. Wadowskiego do marketu Auchan w Olsztynie - etap II (od km 0+300 do km 0+414)
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowników wodnych w CRS Ukiel w Olsztynie
- Budowa odcinka ulicy Zagłoby w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.