Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/ 416 99 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e170e55a-287d-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037648/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 26.04.2024r. Zamawiający wszczął postępowanie nr OR-IV.042.11.2024 w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) . Termin składania ofert upłynął w dniu 22.05.2024 r. o godz. 8:30. W wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc pod uwagę powyższe ustalenia, w dniu 22.05.2024r. Zamawiający zawiadomił o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1 z uwagi na to, że nie złożono w postępowaniu żadnej oferty.
Zgodnie z treścią art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych: "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-564b28b3-02ef-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17831386,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1799905,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa naprawa (renowacja) istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na odcinkach określonych w dokumentacji technicznej.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wykonanie renowacji przy zastosowaniu długich rękawów filcowych z włókien poliestrowych, pokrytych warstwą poliuretanu PU, o grubości min. 500 mikrometrów, nasączonych na placu budowy 2-komponentową żywicą epoksydową,
b) wykonanie w miejscach stwierdzonych uszkodzeń renowacji punktowo-liniowej krótkimi rękawami – pakerami DN 1000mm (wzmocnionymi) o grubości 8mm i sztywności obwodowej 3kN/m2,
c) otwarcie czynnych przyłączy robotem frezowym wraz z montażem pakero-kapeluszy bezpośrednio na włączeniach przykanalików do kanału, w miejscach stwierdzonych ich uszkodzeń,
d) wykonanie renowacji istniejących studni kanalizacji deszczowej,
e) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. hydrodynamicznego czyszczenia z osadów, frezowania kanałów przed montażem rękawa przy użyciu robota frezowego, wywozu i utylizacji osadu,
f) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. badań szczelności i inspekcji powykonawczej kamerą TV kanałów po renowacji.
Ponadto w trakcie realizacji prac konieczne będzie zapewnienie ciągłości odbioru wód opadowych, wykonywanie robót pod kontrolą kamery, opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu technicznego, przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 8) w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ”.Zamawiający w dniu 12-06-2024 r. zaprosił Wykonawcę- TECH-KAN Bezwykopowe Renowacje Kanalizacji Adam Wojciechowski, Gać 71C, 55-200 Oława do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia na ww. zadanie. Zaproszony Wykonawca nie przystąpił do negocjacji ustalonych na dzień 19-06-2024 r.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.