eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd5a08a4-f27a-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch etapach następującego zakresu prac:
I etap - Zaprojektowanie i wykonanie remontu komina, konstrukcji dachu i pokrycia dachowego nieczynnego pieca Hoffmanna. Wykonywanie prac na podstawie sporządzonego ww. projektu odbywać się będzie po uzyskaniu wymaganych prawem decyzji i pozwoleń.
II etap – Zaprojektowanie Rozbudowy z przebudową i zmianą sposobu użytkowania nieczynnego pieca Hoffmanna na budynek użyteczności publicznej – galerię sztuki oraz zagospodarowanie terenu przyległego w Górze, dz. nr 397/15 i 397/16
- formuła „zaprojektuj i wybuduj”.
(Teren inwestycji znajduje się na obszarze nie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja wymaga uzyskania decyzji celu publicznego. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków i jest objęty ochroną konserwatora zabytków).
3. Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie kompleksowego projektu całości obiektu – projekt należy podzielić na dwa etapy:
I ETAP obejmujący swym zakresem:
- uprzątnięcie wnętrza z samosiewów drzew i krzewów oraz elementów uszkodzonego dachu,
- remont podstawy stożkowej komina- wymiana zniszczonych cegieł i uzupełnienie spoinowania w stożkowej podstawie komina,
- naprawa korony murów poprzez przemurowanie luźnych cegieł i przygotowanie korony pod montaż nowej więźby dachowej,
- wykonanie nowej konstrukcji dachowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego jednowarstwowego z papy na pełnym deskowaniu,
II ETAP obejmujący pozostały zakres opisany w Programie funkcjonalno- użytkowym.
b) pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,
c) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
-konstrukcyjno – budowlanej,
g) wykonanie robót budowlanych, objętych I etapem, zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Inspektora Nadzoru,
h) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie funkcjonalno- użytkowym, zwanym dalej „PFU”, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409991,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409991,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409991,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. „ROGUSZKA” Dariusz Roguszka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "P.P.H.U. Tomasz Roguszka"- członek konsorcjum; "KOWALSKI Pracownia Projektowa Sp. z o.o."- członek konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170014033

7.3.3) Ulica: Zaleska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 63-233

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409991,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowę podpisano z KONSORCJUM FIRM:
P.P.H.U. „ROGUSZKA” Dariusz Roguszka
63-233 Jaraczewo, Góra ul. Zaleska
- lider konsorcjum
i
P.P.H.U. Tomasz Roguszka
63-233 Jaraczewo, Góra ul. Zaleska
- członek konsorcjum
które tworzą:
P.P.H.U. „ROGUSZKA” S. C.
Dariusz Roguszka, Tomasz Roguszka
63-233 Jaraczewo, Góra ul. Zaleska
oraz
KOWALSKI Pracownia Projektowa Sp. z o.o.
63-200 Jarocin, ul. Konwaliowa 2
– członek konsorcjum

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.