Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351937/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żwiru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NURZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 6565110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nurzec.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nurzec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żwiru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6379e249-2268-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092487/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup żwiru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Nadleśnictwa Nurzec kruszywa naturalnego (mieszanki kruszyw, żwiru) napas przebudowywanej drogi w Leśnictwie Mętna - Mielnik w ilości 2700 m3.
Kruszywo musi posiadać parametry opisane w Załączniku Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg
Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r. pt. " Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania
Techniczne" dla mieszanki niezwiązanej 0/31,5 do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego. Krzywe uziarnienia mieszanki
kruszywa 0/31,5 powinny mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia, podanych na rysunku
zamieszczonym w SWZ i spełniać wymagania opisane w w/w normie.
Kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego dróg w w/w
leśnictwach, równomiernie na powierzchni całego pasa drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 199260 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Nadleśnictwa Nurzec kruszywa naturalnego (mieszanki kruszyw, żwiru) na dożwirowanie dróg leśnych – 4600 m3 w tym:- Droga leśna nr inw. L/2008/03 (L. Adamowo) - ilość 2000 m3
- Droga leśna nr inw. L/2008/01 (L. Radziwiłłówka) - ilość 600 m3
- Droga leśna nr inw. 220/994 (l. Kadłub) - ilość 800 m3
- Droga leśna nr inw. 220/987 (l. Koterka-Mętna) - ilość 500 m3
- Droga leśna nr inw. 220/18 (l. Koterka Mętna) - ilość 700 m3
Kruszywo musi posiadać parametry opisane w Załączniku Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg
Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r. pt. " Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania
Techniczne" dla mieszanki niezwiązanej 0/31,5 do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego. Krzywe uziarnienia mieszanki
kruszywa 0/31,5 powinny mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia, podanych na rysunku
zamieszczonym w SWZ i spełniać wymagania opisane w w/w normie.
Kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego dróg w w/w
leśnictwach, równomiernie na powierzchni całego pasa drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 339480 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179334 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235791 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179334 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGBUD Bogdan Boguszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441494956
7.3.4) Miejscowość: Baciki Dalsze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179334 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305532 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401718 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305532 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGBUD Bogdan Boguszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441494956
7.3.4) Miejscowość: Baciki Dalsze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305532 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Zakup kruszywa wapiennego o frakcji 0 - 63 mm do wykonania remontu dróg na terenie Gminy Lisewo w ilości 1500 ton
- Dostawa i transport kruszywa
- Dostawa kruszywa drogowego naturalnego do utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2025r
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.