eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-StacjaDostawa żwiru



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żwiru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NURZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 6565110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nurzec.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nurzec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żwiru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6379e249-2268-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092487/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup żwiru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Nadleśnictwa Nurzec kruszywa naturalnego (mieszanki kruszyw, żwiru) na
pas przebudowywanej drogi w Leśnictwie Mętna - Mielnik w ilości 2700 m3.
Kruszywo musi posiadać parametry opisane w Załączniku Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg
Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r. pt. " Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania
Techniczne" dla mieszanki niezwiązanej 0/31,5 do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego. Krzywe uziarnienia mieszanki
kruszywa 0/31,5 powinny mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia, podanych na rysunku
zamieszczonym w SWZ i spełniać wymagania opisane w w/w normie.
Kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego dróg w w/w
leśnictwach, równomiernie na powierzchni całego pasa drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 199260 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Nadleśnictwa Nurzec kruszywa naturalnego (mieszanki kruszyw, żwiru) na dożwirowanie dróg leśnych – 4600 m3 w tym:
- Droga leśna nr inw. L/2008/03 (L. Adamowo) - ilość 2000 m3
- Droga leśna nr inw. L/2008/01 (L. Radziwiłłówka) - ilość 600 m3
- Droga leśna nr inw. 220/994 (l. Kadłub) - ilość 800 m3
- Droga leśna nr inw. 220/987 (l. Koterka-Mętna) - ilość 500 m3
- Droga leśna nr inw. 220/18 (l. Koterka Mętna) - ilość 700 m3
Kruszywo musi posiadać parametry opisane w Załączniku Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg
Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r. pt. " Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania
Techniczne" dla mieszanki niezwiązanej 0/31,5 do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego. Krzywe uziarnienia mieszanki
kruszywa 0/31,5 powinny mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia, podanych na rysunku
zamieszczonym w SWZ i spełniać wymagania opisane w w/w normie.
Kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego dróg w w/w
leśnictwach, równomiernie na powierzchni całego pasa drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 339480 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179334 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235791 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179334 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGBUD Bogdan Boguszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441494956

7.3.4) Miejscowość: Baciki Dalsze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179334 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305532 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401718 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305532 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGBUD Bogdan Boguszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441494956

7.3.4) Miejscowość: Baciki Dalsze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305532 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.