Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Ścienne na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŃSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 38
1.5.2.) Miejscowość: Ińsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-140
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 5623-025
1.5.8.) Numer faksu: (91) 5623-063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@insko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/insko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/insko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Ścienne na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbaf2eca-1edd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002314/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Ścienne na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu Zamowienia obejmuje w szczegolności:
1. dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji budynku i opracowanie koncepcji celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych,
2. kompleksowe zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń dla budynku wraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
3. sporządzenie projektow budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 2020.08.03), spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegołowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z dnia 2020.09.18), oraz:
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunkow technicznych jakim powinny od-powiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065);
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 2020.08.03);
4. sporządzenie projektow wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegołowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfi-kacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
5. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
6. uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej;
7. obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
8. zapewnienie nadzorow specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD,
9. zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi, zajęcia pasa drogowego i po-noszenie opłat z tym związanych o ile będą konieczne,
10. zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy w zakresie Zamawiające-go,
11. wszystkie roboty realizowane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robot oraz obowiązującymi normami,
12. ubezpieczenie terenu robot,
13. przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie kompletnego wniosku do Powiatowego In-spektora Nadzoru Budowlanego o udzielenie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego,
14. Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań poprzez powołany w tym celu zespoł osob, upoważniony przez Zamawiającego do akceptacji proponowanych przez Pro-jektanta rozwiązań,
15. wybudowanie nowego obiektu,
16. pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu Zamowienia,
17. wykonanie niezbędnych przyłączy do projektowanego obiektu świetlicy (woda z sieci, kanalizacja sa-nitarna do sieci zlokalizowanych w działce drogowej nr 274 zgodnie z warunkami technicznymi), ener-gia elektryczna z istniejącego ZKP zlokalizowanego na granicy działek 50/5 oraz 49 wg warunków przyłączeniowych),
18. wykonanie robot budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem te-renu po wykonanych pracach zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robot zawartymi w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
19. zapewnienie kierownika budowy i kierownikow robot w odpowiednich specjalnościach,
20. dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prob, sprawdzeń, pomiarow, badań, ekspertyz, regulacji i roz-ruchu, pozwalających na eksploatację obiektu,
21. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz
22. przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1483380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1483380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD Przemysław Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320458978
7.3.3) Ulica: Chlebówko 54
7.3.4) Miejscowość: Stara Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 73-112
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1483380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację w oparciu o ustawę przeciwpowodziową"
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.