Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedsięwzięcie 12.10 Nadzór inwestorski dla zadań dotyczących Przedsięwzięcia 1.2 oraz 1.3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334754200
1.5.8.) Numer faksu: 334754202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86e4b0da-0f62-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedsięwzięcie 12.10 Nadzór inwestorski dla zadań dotyczących Przedsięwzięcia 1.2 oraz 1.32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e4b0da-0f62-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017266/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 „SMART ŻYWIEC – (r)ewolucja” - Przedsięwzięcie 12.10 Nadzór inwestorski dla zadań dotyczących Przedsięwzięć 1.2 i 1.3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014- 20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ-DR.271.00005.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na profesjonalnym świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego dla zadań:
1) Przedsięwzięcie 1.2 Budowa tras pieszo-rowerowych wyprowadzających ruch pieszych i rowerzystów poza główne ciągi komunikacyjne miasta o wąskiej przepustowości.
2) Przedsięwzięcie 1.3 Montaż kamer do monitoringu wizyjnego oraz montaż oświetlenia OZE w wybranych punktach.”
Nadzorowane roboty obejmują: budowę ciągu pieszo-rowerowego od kładki na rzece Koszarawie do kładki na rzece Sole, budowę ciągu pieszo-rowerowego od kładki na rzece Sole do ulicy Tetmajera w kierunku centrum przesiadkowego przy ul. Słonki, budowę ciągu pieszo-rowerowego za boiskiem Czarni Góral do kładki na Leśniance, budowę kładki pieszo-rowerowej na rzece Sole, montaż stojaków na rowery, serwisów rowerowych oraz ławek i koszy na śmieci w wyznaczonych miejscach przy trasach oraz montaż kamer do monitoringu wizyjnego oraz montaż oświetlenia OZE
w wybranych punktach wybudowanych ciągów pieszo – rowerowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94095,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94095,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOPROJEKT- PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY Aleksander Kaletka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070763172
7.3.3) Ulica: BYSTRA 210
7.3.4) Miejscowość: Bystra
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPROJEKT- PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY Aleksander Kaletka
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPROJEKT- PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY Aleksander Kaletka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94095,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-29INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka"
- Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje sanitarne, grze..."
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSAiO im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu (...)
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czarniecka Góra - etap 1
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.